پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر گروه سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: پنج واحد تولیدی استان به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی، محیط های کاری و کارگری پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سیل هفته جاری در استان گلستان به عشایر کوچرو خراسان شمالی، مستقر در مراتع قشلاقی این استان خسارتی وارد نکرده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - اداره کل هواشناسی خراسان شمالی نسبت به وقوع سیل در مناطق جنوبی و شرق استان هشدار داد و از مردم خواست تا در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها تا دوشنبه هفته آینده اتراق نکنند.

خبرگزاری دانا

نقویان، مسئول بسیج سازندگی سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 256 کارگاه تولید ماسک و اقلام بهداشتی در شهرستان های خراسان شمالی فعال هستند، که از زمان شیوع کرونا در استان آغاز به کار کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: در 24 ساعت گذشته 706 هزار و 722 نفر در این استان غربالگری شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، 154 واحد تولیدی در استان خراسان شمالی تعطیل و فعالیت آنها متوقف شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مردم خراسان شمالی روز طبیعت گل کاشتند و پس از سال‌ها، امسال طبیعت دلتنگ مردمی شد که هر سال 13 فروردین به بوستان‌ها، جنگل و مراتع پناه می‌بردند.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - بجنورد - طرح ممنوعیت خروج خودروها در سیزدهم فروردین (روز طبیعت) به منظور قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی شهروندان در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اجرایی و تمامی خروجی های شهر بسته شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - به منظور قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان در 13 فروردین (روز طبیعت) طرح ممنوعیت خروج خودروها در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اجرایی و تمامی خروجی‌های شهر بسته شد. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اتحادیه لبنیات، مرغ‌فروشان و قصابان بجنورد گفت: علیرغم کاهش میزان کشتار دام در کشتارگاه بجنورد، قیمت گوشت قرمز نیز در مرکز استان خراسان شمالی کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کشتی ایران سال پرحاشیه‌ای را پشت‌سر گذاشت با این وجود برگزاری انتخابات فدراسیون و حضور «علیرضا دبیر» به عنوان سکاندار و همچنین جهش تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در پیکارهای قهرمانی سال 2019 جهان، نقطه امید را در دل کشتی‌دوستان در آستانه بازی‌های المپیک 2020 توکیو روشن کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: 98/7 درصد از افراد غربالگری شده در استان بدون مشکل بودند و تنها 1.3 درصد افراد به مراقبت در منزل نیاز داشتند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - شهردار بجنورد گفت: به دلیل احتمال شیوع بیماری کرونا، در روز طبیعت، اتراق شهروندان در پارک‌ها، بوستان‌های شهری و تفرجگاه‌های داخل و بیرون شهر ممنوع اعلام شده و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - عشایر کوچنده و بومی گلستان از 40 روز پیش تاکنون که ویروس کرونا مهمان ناخوانده مردم کشور و این استان شده با رعایت توصیه‌های بهداشت عمومی اعلام شده از سوی متولیان امر، موفق شدند از ورود این ویروس به چادرهایشان جلوگیری و سلامتی را برای خود و خانواده‌شان به ارمغان بیاورند.

خبرگزاری دانا

کبریت بازی یا همان پادشاه وزیر بازی گروهی است که در شهرستان شیروان و استان خراسان شمالی از زمان های گذشته معمولا در شب نشینی ها و بعد از مراسمات عروسی که جمعیت زیادی دور هم جمع هستند بازی می کنند و این بازی بیشتر در بین جوانان روستاها مرسوم است.

خبرگزاری دانا

زلزله 3.7 ریشتری شهر حصارگرمخان در استان خراسان شمالی را لرزاند.