پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: تاکنون بیش از 400 نفر در استان، با ثبت نام در سامانه، تقاضای دریافت مزایای بیمه بیکاری، ناشی از شیوع کرونا کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس پیشین و استاد کنونی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان گفت: با توجه به وضعیت کنونی شیوع بیماری کرونا و تهدیداتی که از این ناحیه وجود دارد، ادامه تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - بجنورد - عملیات غربال‌گری و تب‌سنجی مسافران و شهروندان با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط تیم‌های جمعیت هلال احمر در مبادی ورودی استان خراسان شمالی انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - عملیات غربالگری و تب سنجی مسافران و شهروندان با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط تیم‌های جمعیت هلال احمر در مبادی ورودی استان خراسان شمالی انجام می‌شود. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری دانا

نماینده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با حضور در بیمارستان امام حسن بجنورد که این روزها محل نگه داری و قرنطینه بیماران کرونایی است از زحمات کارد درمان این بیمارستان و رئیس دانشگاه امام حسن (ع) بجنورد تقدیر و قدردانی کردند.

خبرگزاری دانا

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین با بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی اسفراین بیماریابی فعالی برای شناسایی بیماران کرونا مثبت در شهرستان دارد که با شناسایی تعداد بیشتر، آمار بیماران نیز افزایش می یابد گفت: 22 درصد مبتلایان به بیماری کووید 19، اسفراینی هستند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: 140 کیلوگرم تریاک در عملیاتی مشترک و طی تبادل اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی و کرمان کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی از برخورد جدی و قاطع دستگاه قضایی با انتشاردهندگان اخبار کذب و جعلی در فضای مجازی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، 420 تخت برای بستری مبتلایان به این بیماری در دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی تجهیز و آماده‌سازی شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اتاق اصناف بجنورد گفت: 96 درصد از کاسبان و فعالان صنفی مرکز استان خراسان شمالی در روزهای اخیر با اعمال مصوبه تعطیلی صنوف، در مقابله با کرونا همراهی کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل امور عشایری خراسان شمالی گفت: به منظور کنترل و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا 10 هزار لیتر ماده ضد عفونی بین خانوارهای عشایری که در مراوه‌تپه استان گلستان مستقر هستند توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - حضور گردشگران و مسافران در روستاهای خراسان شمالی که بدون در نظر گرفتن شرایط این روزهای کرونایی، به این مناطق پاک سفر کرده و موجب نگرانی اهالی شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: 66 فقره پرونده اقتصادی مربوط به تخلفات کرونایی از اوایل اسفندماه گذشته تاکنون در استان خراسان شمالی رسیدگی شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: روستای درکش شهرستان مانه و سملقان با 33 دهم میلیمتر باران در نوروز امسال بیشترین بارندگی استان را به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری تسنیم

پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

دولت برای اقامت بیماران بهبودیافته از ویروس کرونا در معدود هتل‌هایی که آمادگی داشتند، پیگیری لازم را انجام نداد از سویی هتلهای بخش خصوصی با نگرانی از برند هتل، استقبال چندانی از آن نکردند.