پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسامی شعب منتخب تأمین اجتماعی که در روزهای دوم، سوم، چهارم و دوازدهم فروردین سال 99 آمادگی خدمت رسانی دارند، اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ رحمانی در ادامه درباره وضعیت جوی نیز گفت: بارش برف در محور اردبیل - آستارا استان اردبیل گزارش شده است. همچنین بارش باران در اکثر محورهای استان‌های زنجان، مازندران، گلستان و گیلان و برخی محورهای استان خراسان رضوی و استان خراسان شمالی مشاهده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - توزیع میوه شب عید در مناطق مختلف استان خراسان شمالی که از روز دوشنبه آغاز شده بود، به علت اعتراض‌ها به بالا بودن قیمت پرتقال از صبح امروز متوقف شد.

وب‌گاه تابناک

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به 16169 تن افزایش یافت؛ این در حالی است که شمار جان باختگان با تداوم رکورشکنی‌هایش به یک هزار تن نزدیک شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر فرودگاه بجنورد گفت: شیوع ویروس کرونا باعث افزایش 52 درصدی سفرهای هوایی استان در اسفندماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مردم و خیران شهرستان شیروان برای دفع بلای ویروس کرونا، اقدام به قربانی کردن شتر و توزیع گوشت آن بین نیازمندان این شهرستان خراسان شمالی کردند.

وب‌گاه تابناک

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به 14991 تن افزایش یافت؛ این در حالی است که روند مرگ مبتلایان همچنان صعودی است، به گونه‌ای که رکورد در 24 ساعت گذشته به مانند یک هفته اخیر باز هم شکسته شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - شرکت‌های هواپیمایی آسمان و ماهان برنامه پروازی 9 روز آینده خود به مقصد بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی را لغو کردند.

خبرگزاری دانا

رئیس اتحادیه میوه و تره بار عمده و خرده بجنورد با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید در استان آغاز شده است، گفت: جهت کنترل شیوع کرونا از مردم تقاضا داریم که برای خرید میوه شب عید در محل میدان بار تجمع نداشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از تشکیل 22 پرونده احتکار و گران‌فروشی اقلام بهداشتی در استان، در جریان بحران شیوع ویروس کرونا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی اعلام کرد: خادمان امامزادگان این استان با اقدام به تولید ماسک و توزیع آن بین نیازمندان، وارد عرصه مقابله با شیوع ویروس کرونا شدند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین با هشدار نسبت روند رو به فزونی شمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان، گفت: روند افزایش آمار مبتلایان اسفراین نسبت به میانگین استانی، بسیار نگران کننده است.

خبرگزاری دانا

دبیر کارگروه توسعه هواشناسی کاربردی خراسان شمالی گفت: براساس آخرین نقشه های هواشناسی سامانه بارشی باران، رگبار باران از عصر یک شنبه وارد استان خراسان شمالی می شود.

وب‌گاه تابناک

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به 13938 تن افزایش یافت؛ این در حالی است که روند مرگ مبتلایان همچنان صعودی است، به گونه‌ای که کرود در 24 ساعت گذشته بار دیگر شکسته شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: با توجه به احتمال افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، یک بیمارستان صحرایی 100 تختخوابی در بجنورد، مرکز استان راه اندازی شد.

وب‌گاه تابناک

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به 12729 تن افزایش یافت؛ این در حالی است که روند مرگ مبتلایان هنوز صعودی است، به گونه‌ای که طی روز‌های اخیر مدام رکورد مرگ کووید 19 در کشورمان می‌شکند!