پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: از شهرداری مرکز استان انتظار می‌رود بخشی از اعتبارات ستاد نوروزی را به مقابله با ویروس کرونا و پاکسازی شهر از آلودگی آن اختصاص دهد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: در شرایطی که کشور با بیماری کرونا درگیر است، نیازمندان بویژه خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی در اولویت توزیع اقلام بهداشتی قرار دارند که بزودی عملیاتی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته بزرگترین زمین‌لرزه‌ها در سالند استان خوزستان با بزرگای 4.8، دهلران ایلام با 4.7 و خانه‌زنیان استان فارس با بزرگای 4.5 رخ داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون بازرگانی مجتمع صنعتی فولاد اسفراین گفت: بهره‌برداری از طرح تکمیلی این مجتمع که قرار بود تا پایان امسال صورت گیرد، به علت پیدایش ویروس کرونا در کشور ایتالیا، به تعویق افتاد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بجنورد گفت: رهاسازی اقلام بهداشتی نظیر ماسک و دستکش آلوده در کف کوچه و خیابان توسط برخی از شهروندان، نه تنها جان پاکبان‌ها، بلکه سلامت دیگر همشهریان را نیز در مقابل ویروس کرونا تهدید می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: تاکنون 11 نفر در این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که 8 نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش مراجعات بیماران تنفسی، اکنون بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی این شهرستان، به خرید 10 دستگاه ونتیلاتور (تنفس مصنوعی) نیاز دارند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: تمامی مطالبات زعفران‌کاران استان، که محصول خود را در طرح خرید حمایتی زعفران به این سازمان فروخته بودند، پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - با توجه به شرایط ویژه ای که بیماری کرونا ایجاد کرده و به دلیل کاهش مراجعات ارباب رجوع برای انعقاد قراردادهای خرید زمین و انشعاب تاسیسات، قیمت این خدمات در شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی تا پایان اردیبهشت سال آینده تغییر نمی‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در حالی که قرار بود امروز مجمع فوق‌العاده هیئت وزنه‌برداری استان خراسان شمالی برگزار شود، این جلسه لغو شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی گفت: اکنون 52 درصد از ظرفیت سدهای استان پر است بطوریکه هم اکنون 120 میلیون مترمکعب آب در این مخازن ذخیره شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و توفیق در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، باید اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی در سریع‌ترین زمان ممکن توزیع شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خراسان شمالی در روز پنجشنبه نسبت به دیروز تغییری نکرده و در همان عدد 45 ثابت ماند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت وزنه‌برداری فاروج گفت: خود ما اعضای مجمع استان، محراب را نمی‌خواهیم، این موضوع ربطی به فدراسیون ندارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با مجموعه خود در مهار بیماری کرونا نقش‌آفرینی کنند زیرا این مسوولیت از عهده یک یا 2 دستگاه ساخته نیست و نیازمند همکاری همه‌جانبه و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر جهادکشاورزی گرمه گفت: دامداران این شهرستان، با شرایط ایجاد شده از بیماری کرونا، در فروش شیر تولیدی‌شان با مشکل روبه رو بودند که بتازگی، حل شده است.