پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 3.7 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین، نیمه‌شب سه‌شنبه شهر «حصار گرمخان» از توابع شهرستان بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی را لرزاند.

خبرگزاری دانا

حاتمی، مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج استان خراسان شمالی گفت: براساس ظرفیت‌های ایجاد شده توسط سپاه و بسیج، 120 نفر از بسیجیان داوطلب در طرح غربالگری کرونا با مرکز بهداشت خراسان شمالی مشارکت دارند.

خبرگزاری دانا

جاجرم از دیر باز همواره مورد توجه قرار داشته و نیز بر سر راه های کهن کاروانرو بوده است. وجود محوطه های باستانی بزرگ از قبیل تپه پهلوان، تپه حیدران و محوطه چلو و نیز سنگ نگاره های پیش از تاریخی جربت در پهنه شهرستان جاجرم آن را به یکی قدیمی ترین استقرارگاه های بشری در خراسان شمالی بدل کرده است.

خبرگزاری دانا

الهی راد، مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: 19 هزار بسته غذایی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 550 میلیون تومان بین خانوارهای تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ابتلای 20 نفر از کادر بهداشتی درمانی این استان به ویروس کرونا خبر داد و گفت: یکی از پزشکان فوق تخصص استان نیز در بین مبتلایان است که هم اینک در بخش آی سی یو بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد بستری است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - خیران سلامت شهرستان شیروان با اهدای کمک‌های خود، زمینه خرید 2 دستگاه کمک‌تنفسی (BIPAP) برای بیماران کرونایی و ماسک‌های مخصوص آن را فراهم کردند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل پتروشیمی خراسان گفت: این مجتمع در قالب اجرای مسوولیت های اجتماعی، سه میلیارد و 200 میلیون ریال برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا در بخش‌های مختلف خراسان شمالی کمک کرد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - شرکت ماهان برنامه پروازی خود را در روز 22 فروردین ماه سال جاری در مسیر تهران - بجنورد لغو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - دهیار روستای زوارم شیروان استان خراسان شمالی گفت: 150 هزار دبه خیارشور به وزن هزار و 200 تن این روستا به علت شیوع کرونا به فروش نرفته است.

خبرگزاری تسنیم

پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

آستان قدس رضوی همزمان با شیوع ویروس کرونا و لغو حضور زائر حرم مطهر امام رضا (ع) و به دنبال آن تعطیلی میهمانسرای حضرت رضا (ع) اقدام به پخت غذای متبرک رضوی و توزیع آن میان بیماران مبتلا به کرونا در سراسر کشور کرده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسوول جامعه پزشکی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: با توجه به احتمال افزایش مبتلایان به بیماری کرونا، سپاه با ایجاد یک بیمارستان صحرایی 100 تخته دیگر در بجنورد، ظرفیت این بخش را به 200 تختخواب رساند.

خبرگزاری دانا

با شیوع کرونا و لغو حضور زائران در حرم رضوی و تعطیلی میهمانسرای حضرت، آستان قدس رضوی اقدام به توزیع غذای متبرک رضوی در بین بیماران مبتلا به کرونا در کشور کرده است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس پارک ملی گلستان گفت: شیوع ویروس کرونا با وجود بروز مشکلات متعدد در بخش‌های گوناگون، به دلیل زمینه‌سازی برای کاهش تردد و سفر به طبیعت و در نتیجه کم شدن زباله‌ها، آرامش را به پارک ملی گلستان برگرداند.