پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج اقشار سپاه جوادالائمه خراسان شمالی از راه اندازی هفت کارگاه تولید ماسک در استان زیرنظر مجموعه بسیج خبر داد و گفت: این کارگاه ها روزانه ظرفیت تولید 15 هزار ماسک دارند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - با نزدیک شدن به فصل بهار، رویش گل ها جلوه‌ای از زیبایی‌های طبیعت را نمایان کرده است. شهرداری مرکز استان خراسان شمالی نیز با آماده سازی گل ها در گلخانه ها و نهالستان شهر، خود را برای استقبال از بهار آماده می کند. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: شیوع بیماری کرونا، موجب کاهش تردد در جاده‌های استان به میزان 18 درصد شده است.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - بجنورد - با نزدیک شدن به فصل بهار، رویش گل‌ها جلوه‌ای از زیبایی‌های طبیعت را نمایان کرده است. شهرداری مرکز استان خراسان شمالی نیز با آماده سازی گل ها در گلخانه‌ها و نهالستان شهر، خود را برای استقبال از بهار آماده می کند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: به منظور همکاری با ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و آمادگی بیشتر در این زمینه، تمامی اماکن و خوابگاه‌های ورزشی استان در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نوبت دوم از مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در حالی از روز دوشنبه در 17 استان آغاز می شود که وزارت راه و شهرسازی شروط جدیدی به این طرح اضافه کرده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی گفت: در آستانه نوروز تمام زنان زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرحله دوم ثبت‌نام طرح مسکن ملی در 17 استان کشور فردا (دوشنبه) آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن برای گروه دوم مرحله دوم در 17 استان کشور از دوشنبه 19 اسفند تا پایان روز سه شنبه 20 اسفند خبر داد و جزئیات شهرهای آماده ثبت‌نام این 17 استان را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرحله دوم ثبت‌نام طرح مسکن ملی فردا در حالی در 17 استان کشور آغاز می‌شود که شروط جدیدی به این طرح اضافه شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - اداره کل هواشناسی خراسان شمالی اعلام کرد: افزایش نسبی دما تا 21 درجه سانتیگراد بالای صفر و وزش باد شدید، پدیده غالب در پایان هفته جاری استان خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

به نظر می‌رسد تغییر رویکرد و همچنین کثرت متقاضیان، مسئولان را بر آن داشته تا شروط جدیدی را برای فرایند قرعه کشی اضافه کنند؛ چراکه در فراخوان جدید وزارت راه و شهرسازی عنوان شده است که بر اساس تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و... اولویت بندی و انتخاب صورت می گیرد.

خبرگزاری ایسنا

نوبت دوم از مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در حالی از روز دوشنبه در 17 استان آغاز می شود که وزارت راه و شهرسازی شروط جدیدی به این طرح اضافه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن برای گروه دوم مرحله دوم در 17 استان کشور از دوشنبه 19 اسفند تا پایان روز سه شنبه 20 اسفند خبر داد و جزئیات شهرهای آماده ثبت‌نام این 17 استان را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: برنج های پاکستانی برای تنظیم بازار آماده توزیع است و در حال رایزنی هستیم تا این محصول بدون تشکیل صف در استان به دست مردم برسد.