پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: با استقرار کیت‌های تشخیص بیماری کرونا در مرکز استان، پاسخ‌گویی به آزمایش‌های اولیه افراد در 24 ساعت ممکن شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نخستین مراجعان امروز شعب بانکی فاروج، مشتریانی از مشهد و خراسان رضوی بودند که به دلیل تعطیلی آن استان، به بانکهای این شهرستان خراسان شمالی را شلوغ و پرازدحام کردند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: صاحبان واحدهای تولید پوشاک در مرکز استان از فردا (جمعه) تولید روزانه حدود سه هزار ماسک را آغاز می‌کنند که این ظرفیت قابل افزایش است.

خبرگزاری دانا

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: تمامی مراکز درمانی سپاه خراسان شمالی برای ارائه خدمات به هم استانی‌ها و بیماران در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا آمادگی کامل دارند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون بیش از 101 هزار نفر در قالب 55 هزار خانوار زیرپوشش حمایت کمیته امداد این استان قرار دارند که نیازمند کمک مردم نیکوکار در آستانه سال نو هستند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - وقتی شیوع ویروس کرونا و تب و تابی که برای رعایت بهداشت فردی به راه انداخته، شهرنشینان را به تکاپو و درد سر انداخته، باید حق داد که روستاییان خراسان شمالی، که قریب نیمی از جمعیت استان را دارند، از در دسترس نبودن اقلام بهداشتی شکوه داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرمانده ناحیه سپاه و بسیج فاروج خراسان شمالی گفت: کارگاه تولید ماسک با تولید روزانه 2 هزار عدد از شنبه هفته آینده راه‌اندازی می‌شود که این میزان تا سه هزار عدد هم قابل افزایش خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - شهرداری اسفراین، با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کار ضدعفونی کردن شبانه خیابان ها و معابر پرتردد این شهر را از چهارشنبه‌شب آغاز کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: براساس دستورالعمل‌های اعلام شده همه اماکن و بندهای مختلف زندان‌های این استان یک تا سه بار در روز برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر کنترل سونامی گوجه از تسویه صد در صدی بزرگ‌ترین مطالبات گوجه کاران در سال های اخیر خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر جهاد کشاورزی از تسویه صد در صدی مطالبات گوجه کاران خبر داد.

خبرگزاری میزان

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر کنترل سونامی گوجه از تسویه صد در صدی بزرگ‌ترین مطالبات گوجه کاران در سال‌های اخیر خبر داد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل ثبت احوال استان خراسان شمالی گفت: مردم استان خراسان شمالی برای تغییرنام، نام خانوادگی و تعویض شناسنامه تا بعد از نوروز 99 به ادارات ثبت احوال مراجعه نکنند.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین گفت: بازدید از شهر بلقیس که به عنوان دومین بنای عظیم خشتی و گلی ایران، پس از ارگ بم، شناخته می‌شو، د به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا متوقف شد.