پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بجنورد اعلام کرد: برای جلوگیری از احتمال شیوع ویروس کرونا طرح جمع‌آوری زباله‌گردها در مرکز استان خراسان شمالی اجرا و زباله‌های گردآوری شده توسط آنان توقیف می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای سه استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس امور اندازه‌گیری و توزیع شرکت گاز خراسان شمالی گفت: میزان مصرف گاز خانگی این استان که در اوج سرما از بخش صنعت پیشی گرفته بود، اکنون با این حوزه برابر شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اعلام کرد: با استقرار کیت‌های آزمایشگاهی در استان، امکان لازم برای انجام آزمایش بر روی افراد مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا در استان فراهم شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: بهترین راه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، ماندن در خانه است و از این نظر بارش برف 2 روز اخیر اگر منجر به خانه‌نشینی مردم شود، می‌تواند امری مبارک و مطلوب باشد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از تشکیل 11 فقره پرونده در خصوص احتکار و گران‌فروشی اقلام بهداشتی در این استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مردم مرکز استان خراسان شمالی در حالی آخرین ماه سال را با اضطراب بیماری کرونا سپری می‌کنند که در آستانه نوروز، افزایش فعالیت زباله‌گردها بیش از پیش به نگرانی آنان دامن می‌زند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد ایرنا فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف یک پرونده زمین‌خواری به ارزش سه میلیارد ریال در شهرستان گرمه در جنوب غربی این استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به خرید حمایتی زعفران در سال جاری گفت: این خرید، بزرگترین مداخله هدفمند در بازار زعفران طی 50 سال اخیر بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعاون روستایی، حسین شیرزاد، رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در گردهمایی ناظرین طرح خرید حمایتی زعفران سال 1398 آخرین گزارش استخراج شده از سامانه آماری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران را تشریح نمود. شیرزاد گفت:: سامانه آماری موسوم به ساتراب زعفران حمایتی سال 98 حاوی نشانگر‌های خاصی...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی گفت: زعفران خریداری شده توسط کارگروه خرید زعفران با حدود 72 تن، بالاترین مداخله هدفمند در بازار زعفران طی 50 سال اخیر بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

میزان فروش کتاب در نمایشگاه‌های استانی کتاب در سالی که رو به پایان است، متغیر گزارش می‌شود.

خبرگزاری مهر

در حالی که تردد روان در قطعه یک آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت برقرار است، برخی محورهای خراسان رضوی و خراسان شمالی به دلیل برف و کولاک مسدود شده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، گفت: در 24 ساعت گذشته شاهد کاهش 17 درصدی تردد در جاده‌های بین شهری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، به کاهش تردد‌های جاده‌ای در سطح کشور اشاره و اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته شاهد 17 درصد کاهش سفر‌های بین جاده‌ای نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده‌ایم. رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور پرداخت و گفت: در حال حاضر در اکثر محور‌های...

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - بارش برف و کولاک صبح روز سه‌شنبه گردنه بیو در مسیر بجنورد - شوقان و محور مرزی تکله‌قوز و سوخسو انقلاب در شهرستان راز و جرگلان را بست.