پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس امور اندازه‌گیری و توزیع شرکت گاز خراسان شمالی گفت: محدودیت مصرف گاز در واحدهای صنعتی استان که در پی افزایش مصرف گاز خانگی به علت کاهش دما در سه ماه اخیر اعمال شده بود، از هفته جاری برداشته شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اعلام کرد: تردد خودروها در برخی گردنه‌های استان بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست، بنابراین استفاده از آن الزامی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با ثبت نخستین مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا در خراسان شمالی، پرونده این استان از وضعیت سفید درآمده و در شمار مناطق درگیر با کرونا قرار گرفت.

خبرگزاری میزان

فرماندار شیروان گفت: زلزله صبح روز دوشنبه روستای ینگه قلعه علیا این شهرستان خراسان شمالی خسارتی در پی نداشت.

خبرگزاری دانا

زلزله 3.2 ریشتری پیش‌قلعه در استان خراسان شمالی را لرزاند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وظیفه گفت: بنابر آمار‌ها میزان بارش‌های 6 ماهه امسال، نسبت به دوره مشابه 27 تا 28 میلی متر رشد داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نام‌نویسی سفر به حج تمتع 99 از نهم اسفندماه آغاز شد که در مرحله نخست اولویت برای ودیعه‌گذاران تا پایان فروردین سال 86 اعلام شده است و این افراد به عنوان زائر اصلی در کاروان‌های در نظر گرفته شده می‌توانند نام‌نویسی کنند. همچنین دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا 15 اردیبهشت‌ماه سال 86 نیز از 21 اسفندماه می‌توانند به عنوان زائر ذخیره در کاروان‌های حج تمتع...

وب‌گاه مشرق نیوز

زائران خانه خدا در قالب 490 کاروان به حج تمتع 99 مشرف می‌شوند که کاروان هر استان بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده است؛ به طوری که استان تهران دارای بیشترین کاروان و استان‌های ایلام و کهگیلویه و بویراحمد دارای کم‌ترین کاروان هستند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: برای جلوگیری از عقب‌افتادگی تحصیلی دانش‌آموزان، مقرر شد برنامه‌های آموزش درسی مقاطع مختلف تحصیلی از شبکه اترک استان به نمایش درآید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در بازه زمانی حدود 10 ساعت دو زمین‌لرزه بزرگ در بخش قطور منطقه مرزی دو کشور ایران و ترکیه رخ داد. زمین‌لرزه اول در ساعت 9 و 23 دقیقه روز یکشنبه 4 اسفندماه جاری با بزرگای 5.8 و زمین‌لرزه دوم در ساعت 19 و 30 دقیقه و 34 ثانیه روز یکشنبه، 4 اسفندماه در خور استان آذربایجان غربی با بزرگای 5.9 رخ داد. این دو زمین‌لرزه موجب رخداد فوج‌لرزه‌هایی در قطور...

خبرگزاری میزان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مه گرفتگی همراه با کاهش دید در محور‌های مواصلاتی پنج استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی اعلام کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت تمازگزاران، برپایی آیین نماز جمعه در روز نهم اسفند در سراسر استان لغو شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسوول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فاروج از برف‌روبی و پایش بناهای تاریخی این شهرستان در پی بارش برف شب گذشته خبر داد.

خبرگزاری دانا

یکی از کارآفرینان بجنوردی تعداد یکصد هزار دستکش یکبار مصرف برای توزیع در بین مردم خریداری کرده است.