پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

دانشجوی دکترای علوم ارتباطات اجتماعی گفت: انتشار شایعات از ویروس کرونا در کشور به خصوص در استان خراسان شمالی سبقت گرفته است و پیش از اپیدمی کرونا با اپیدمی هراس و اضطراب در جامعه مواجه هستیم به طوری که شیوع وحشت عمومی خطرناک تر و سریع تر از شیوع کرونا در استان است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: امدادگران این جمعیت، در شبانه‌روز گذشته به هزار و 607 نفر مسافر گرفتار در برف و کولاک، امدادرسانی کردند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نخستین گروه از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات عربی تنها مرکز تک‌جنسیتی آموزش عالی شرق کشور در بجنورد دانش‌آموخته شدند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - راهداران خراسان شمالی در شبانه‌روز گذشته 6 هزار و 790 کیلومتر از جاده های اصلی و روستایی این استان را برف‌روبی کردند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - وزش تندباد با سرعت 104 کیلومتر بر ساعت در مناطق غربی استان و بارش برفی که از صبح چهارشنبه خراسان شمالی را فراگرفت، این خطه را به جولانگاه برف و باد تبدیل کرده است.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه استان خراسان شمالی گفت: تمام امکانات درمانی و بهداشتی سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی در جهت کمک به مردم و مسئولان اجرایی استان برای مدیریت ویروس کرونا است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از الزامی بودن استفاده از زنجیر چرخ خودرو برای تردد در گردنه‌های امین الله، پلمیس و اسدلی در محورهای این استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - 400 هزار قطعه بچه‌ماهی کپور در 90 استخر گرمابی استان خراسان شمالی رها شد.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - گردشگرانی که اقامتگاه‌های بوم‌گردی خراسان شمالی را به عنوان هدف سفرهای نوروزی انتخاب کرده بودند رزروهای خود را لغو کردند و با توجه به رکود صنعت نه چندان پررونق گردشگری، می توان گفت که ویروس کرونا، دامنگیر این صنعت نوپا شده و آنرا به زانو درآورده است.

وب‌گاه الف

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محور های 14 استان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محور های 14 استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از ممنوعیت تردد انواع کامیون و کشنده‌ها در محور بجنورد - آشخانه به دلیل بارش برف از نخستین ساعات بامداد امروز (چهارشنبه) خبر داد.

خبرگزاری میزان

شتر حیوانی است نیرومند و تنومند با توان بالا از خانواده شتران؛ شبه نشخوارکننده و با دست و گردنی دراز. بر پشت خود یک ویا دو کوهان دارد که در کشور ما انواع مختلفی را شامل می شود.

خبرگزاری دانا

رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی گفت هنوز هیچ گزارشی از تخلفات انتخاباتی در استان به هیات نظارت استان ارسال نشده است که مورد بررسی قرار گیرند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: 329 هزار اصله نهال در گستره هزار و 260 هکتار از عرصه‌های جنگلی و مرتعی این استان در سال جاری کاشته شد.