پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: فرآیند ضدعفونی باجه قبول مرسوله و بخش عملیات ادارات پست این استان و کامیون‌های حامل محموله پستی علیه ویروس کرونا انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی جاجرم روز شنبه از مرگ یک پیرمرد 63 ساله بر اثر سقوط در آسیاب سیار در این شهرستان خراسان شمالی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون خدمات شهری شهردار بجنورد از تعطیل شدن تمامی پارک‌ها و بوستان‌های مرکز استان خراسان شمالی از جمله بوستان‌های «باباامان، بش‌قارداش و دوبرار» برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته علاوه بر ادامه‌دار بودن زلزله‌های "قطور" استان آذربایجان غربی، در کوخرد و جزیره تنب‌بزرگ استان هرمزگان به ترتیب زلزله‌های 4.4 و 4 رخ داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست اداره بهزیستی شیروان گفت: با همکاری بنیاد مستضعفان برای هر معلول ضایعه‌نخاعی، 2 میلیون و 500 هزار ریال سرانه برای مقابله با کرونا منظور شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 160 هزار جفت دستکش، چهار هزار و 350 ماسک و تعدادی بطری الکل 500 سی سی احتکار شده در این استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل پتروشیمی خراسان گفت: تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا در این شرکت گرفته شده، تا تولید تحت شعاع قرار نگیرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: در بحث شیوع بیماری کرونا، جان مردم مهم‌تر از بخشنامه‌های ملی است، بنابر این با انجام اقدامات شایسته برای کنترل این بیماری سعی کرده‌ایم امور خود را به صورت عملیاتی به سرانجام برسانیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهروندآنلاین نوشت: مدیرکل دفتر جمعیت، نیروی کار و سرشماری مرکز آمار ایران می‌گوید: برای طرح «گذران وقت» هزینه‌های زیادی صرف شده و آن را متوقف نمی‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر جهادکشاورزی مانه و سملقان از آغاز 27 هزار و 150 اصله نهال بین باغداران این شهرستان خراسان شمالی خبر داد و گفت: این میزان نهال با استفاده از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تولید شد.

خبرگزاری دانا

وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را اعلام کرد.

خبرگزاری میزان

پروژه کاشت 150 هزار اصله نهال در مناطق هدف بنیاد مستضعفان (بنیاد علوی) در طرح پیشرفت و آبادانی کلید خورد.

وب‌گاه الف

پروژه کاشت 150 هزار اصله نهال در مناطق هدف بنیاد مستضعفان (بنیاد علوی) در طرح پیشرفت و آبادانی کلید خورد.

خبرگزاری ایسنا

پروژه کاشت 150 هزار اصله نهال به یاد سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در مناطق هدف بنیاد مستضعفان (بنیاد علوی) در طرح پیشرفت و آبادانی از امروز آغاز شد.