شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید حدادی اصل قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: در پی محدودیت تحصیل برای دانشجویان دختر افغانستان، تعدادی از دانشگاه‌های ایران همچون دانشگاه الزهرا (س) در تهران، دانشگاه کوثر بجنورد و دانشگاه حضرت معصومه (س) قم برای پذیرش بانوان افغانی تا زمان رفع این محدودیت اعلام آمادگی کردند. وی گفت: دانشگاه الزهرا (س) تا ظرفیت 50 نفر آمادگی پذیرش...

خبرگزاری مهر

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: در پی محدودیت تحصیل برای دانشجویان دختر افغانستان، تعدادی از دانشگاه‌های ایران برای پذیرش بانوان افغانی تا زمان رفع این محدودیت اعلام آمادگی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است. طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2483 ترددشمار فعال در محور‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اقتصادنیوز: تورم ماهانه استان تهران در آذر ماه نزدیک به 3 درصد برآورد شده، این نرخ بالاترین تورم رقم در میان تمامی استان های کشور به حساب می آید. بالا بودن تورم غیرخوراکی در آذر را می توان علت این رخداد دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: تورم ماهانه استان تهران در آذر ماه نزدیک به 3 درصد برآورد شده، این نرخ بالاترین تورم رقم خورده در میان تمامی استان های کشور به حساب می آید. بالا بودن تورم غیرخوراکی در آذر را می توان علت این رخداد دانست.

خبرگزاری مهر

روابط عمومی جمعیت هلال احمر از انحراف اتوبوس و تصادف با گاردریل در شیروان با 25 سرنشین خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس انجمن کوراش فدراسیون ووشو در خصوص برنامه‌های آینده این رشته ورزشی صحبت کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس انجمن کوراش فدراسیون ووشو در خصوص برنامه‌های آتی این رشته ورزشی به صورت مبسوط صحبت کرد.

خبرگزاری دانا

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2449 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 9.8 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این دوره 20 واحد سازمانی جهاد دانشگاهی در 15 استان کشور شامل آذربایجان شرقی، اصفهان (دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان)، البرز، ایلام، خراسان شمالی سمنان، مازندران، کردستان، یزد، همدان، فارس، گیلان، مرکزی، زنجان، تهران (امیرکبیر، هنر، تهران، خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت) اجرای مرحله مقدماتی مسابقات را به عهده دارند. ثبت‌نام شرکت‌کنندگان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است. طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2498 ترددشمار فعال در محور‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا در نوار ساحلی دریای خزر، شمال غرب و شمال شرق کشور کاهش دما را شاهد خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا در نوار ساحلی دریای خزر، شمال غرب و شمال شرق کشور کاهش دما را شاهد خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

ویژه‌برنامه «یلدای ایرانی» شبکه یک در آخرین شب پاییز با اجرای اقبال واحدی، جعفر خسروی و محسن زارعیان به روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ویژه برنامه یلدایی «شب‌روشنی» شبکه یک در آخرین شب پاییز مهمان خانواده‌های ایرانیان خواهد بود.