شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس اعضای ناظر قوه مقننه در کمیته هماهنگی اشتغال استان‌ها را انتخاب کردند.

خبرگزاری مهر

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ناظر در برخی از مجامع و شوراها انتخاب شدند.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاوش‌های باستان‌شناسی محوطه ویرانشهر واقع در 10 کیلومتری شمال شهرستان فاروج استان خراسان شمالی، به سرپرستی مشترک میثم لباف خانیکی عضو هیأت علمی گروه باستان‌شناسی دانشگاه تهران و روکو رانته پژوهشگر باستان‌شناسی موزه لوور پاریس از سر گرفته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویر طبیعت زیبای پاییزی پارک «باباامان» را ببیند. این پارک در 10 کیلومتری بجنورد مرکز استان خراسان شمالی قرار دارد./ مهر

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2446 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 7.7 درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 15.3 اوج تردد بین ساعات 16 الی 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 انجام شده است.

خبرگزاری دانا

مسعود شمشیریان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 83 تیم پزشکی، 36 تیم پزشکان متخصص، 23 تیم دندان پزشکی شامل چهار هزار و 900 نفر برای ارائه خدمات جهادی به مناطق محروم خراسان شمالی اعزام شده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی با اشاره به سرعت قابل قبول روند رسیدگی های قضایی، از صدور کیفرخواست برای تعدادی از متهمان حوادث اخیر در استان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد ملی مقابله با گرد و غبار گفت: مسئله مهم درخصوص مهار گرد و غبار این است که کار "صندوق منطقه‌ای گرد و غبار" شروع شده است و در مرحله اول با مشارکت دفتر UNDP(دفتر عمران ملل متحد) در تلاش هستیم که که سازوکار تشکیل صندوق را مشخص کنیم.

خبرگزاری دانا

محسن رعنایی بر تامین پزشک برای مراکز جامع سلامت روستایی تاکید کرد و گفت: تعداد پزشک کافی نیز بر بهره مندی روستائیان استان از نسخه نویسی الکترونیکی موثر است.

خبرگزاری دانا

سکونتگاه های غیر رسمی و بافت های فرسوده که به علل مختلف از دریافت بسیاری از خدمات عمران شهری و سرانه هایی از جمله بهداشتی و ورزشی محروم مانده اند، می بایست با تصویب طرح بازآفرینی شهری، زنده سازی می شدند اما به علت اختصاص نیافتن اعتبارات مالی لازم همچنان با مشکلات کالبدی و فقدان سرانه های لازم دست و پنجه نرم می کنند.

خبرگزاری تسنیم

آخرین جلسه نشست‌های پژوهشیِ، پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، با معرفی بخش‌هایی از موسیقی تاجیکستان، ترکیه و قزل‌باش‌های منطقه رامیان همراه بود.

خبرگزاری مهر

آخرین اطلاعات دریافتی از 2446 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، افزایش 6.1 درصدی تردد را نیبت به روز قبل نشان می‌دهد.