شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه های کاروان هنری «روایت حبیب» در خراسان شمالی، شماری از هنرمندان با حضور در کارگاه خلق آثار هنرهای تجسمی در بجنورد، به طراحی چهره شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

در ادامه برنامه‌های کاروان هنری «روایت حبیب» در خراسان شمالی، شماری از هنرمندان با حضور در کارگاه خلق آثار هنرهای تجسمی در بجنورد، به طراحی چهره شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بنیاد ملی نخبگان خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری "تورهای علمی" در هر مقطعی چه آموزش و پرورش و چه آموزش عالی، نه اینکه صرفاً مفید باشد بلکه از ضروریات است! چراکه دروس مدارس و دروس دانشگاهی بیشتر تئوری و آکادمیک است و جنبه عملی آن بسیار کم است.

خبرگزاری تسنیم

برنامه‌های کاروان هنری «روایت حبیب» که با هدف تبیین شاخص‌های مکتب شهید قاسم سلیمانی سفر خود را از 11 آذرماه به 10 استان کشور آغاز کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهرستان بجنورد میزبان کاروان هنری «روایت حبیب» بود تا با افتتاح نمایشگاه آثار تجسمی، برنامه‌های این کاروان در سال 1401 به طور رسمی کلید بخورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه های کاروان هنری «روایت حبیب» که با هدف تبیین شاخص‌های مکتب شهید قاسم سلیمانی سفر خود را از 11آذرماه به 10استان کشور آغاز کرده، با افتتاح نمایشگاه آثار تجسمی در شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی شروع شد. به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، صبح امروز شنبه، 12آذرماه، شهرستان بجنورد در خراسان شمالی میزبان کاروان هنری «روایت حبیب» بود تا با افتتاح...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از جانباختن چهار تن و مصدومیت 27 دیگر درپی وقوع سه تصادف رانندگی در صبح امروز خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است. طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2441 ترددشمار فعال در محور‌های...

خبرگزاری مهر

ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور از تقدیم لایحه جامع انتخابات از سوی وزارت کشور به دولت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: لایحه جامع انتخابات با امضای مقام عالی وزارت تقدیم معاون اول ریاست جمهوری شده و انتظار می‌رود با تایید نهایی این لایحه در هیات دولت و مجلس بتوانیم برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری انتخابات صورت دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: با تایید لایحه جامعه انتخابات در دولت و مجلس برنامه ریزی‌های لازم را برای انتخابات صورت می‌دهیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن اسلامی در آئین افتتاحیه سالن شهید سلیمانی ستاد انتخابات کشور که با حضور محمد رضا غلامرضا معاون سیاسی وزیر کشور و مدیران ارشد انتخابات استان خراسان شمالی برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد. مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور با بیان اینکه در نشست امروز شرایط و امکانات فنی و زیرساختی استان خراسان شمالی مورد بررسی قرار گرفت؛ اظهار کرد: با توجه به بازه...

خبرگزاری تسنیم

محمدرضا غلامرضا ارتقای مشارکت سیاسی در انتخابات را مهم‌ترین رویکرد دولت دانست و گفت از هم‌اکنون باید زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری با شکوه دو انتخابات سال آتی، فراهم کرد.