شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: انتخابات بستری مطمئن برای تحقق مردم سالاری دینی است و وظیفه همه مجریان این امر، فراهم سازی هر چه با شکوه انتخابات و حضور آحاد جامعه در آن است.

خبرگزاری مهر

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به دو انتخابات مهم سال آینده تاکید کرد: باید از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این دو انتخابات فراهم سازیم.

خبرگزاری دانا

ناصر فخر موحدی با اشاره به اینکه 70 درصد تعاونی‌های حوزه فرش استان غیرفعالند، گفت: صنعت فرش به عنوان بخش رها شده حوزه اقتصادی است درحالی که با توجه به اهمیت ویژه این صنعت باید شاهد اثربخشی آن در توسعه اقتصادی استان باشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی دستور رئیس قوه قضائیه، 1156 نفر از زندانیان دارای شرایط ارفاقات قانونی از زندان‌های 20 استان کشور آزاد شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: اجرای دستور رئیس قوه قضائیه در سایر استان‌های کشور نیز در دستور کار قرار دارد و تعداد دیگری از متهمان واجد شرایط، از ارفاقات قانونی بهره‌مند خواهند شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس اعلام قوه قضاییه، در میان افرادی که براساس دستور رئیس قوه قضاییه، از ارفاقات قانونی برخوردار شدند، بازداشت‌شدگان وقایع اخیر کشور که واجد شرایط قانونی بودند، نیز حضور دارند.

وب‌گاه عصر ایران

در میان افرادی که براساس دستور رئیس قوه قضائیه، از ارفاقات قانونی برخوردار شدند، بازداشت‌شدگان وقایع اخیر کشور که واجد شرایط قانونی بودند، نیز حضور دارند.

خبرگزاری تسنیم

در پی دستور ویژه رئیس قوه قضائیه مبنی بر مساعدت زندانیانی که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارند، 1156 زندانی در 20 استان مختلف کشور آزاد شدند.

خبرگزاری مهر

در پی دستور رئیس قوه قضائیه، 1156 نفر از زندانیان دارای شرایط ارفاقات قانونی از زندان‌های 20 استان کشور آزاد شدند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه هنری، برنامه‌های دومین دوره کاروان "روایت حبیب" را که با هدف تبیین شاخص‌های مکتب شهید قاسم سلیمانی از 11 آذرماه به 10 استان سفر می‌کند را تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

عین الله حاتمی گفت: امروز در یک حرکت بسیجی با همکاری بسیج عشایری، اداره کل امور عشایری، بسیج سازندگی و مجموعه جهادکشاورزی واکسیناسیون 450هزار راس دام عشایری انجام خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعضای هیأت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات 9 استان را انتخاب کردند.