شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

محمدرضا اکبری گفت: شهرستان 40 هزار نفری جاجرم با 1.7 درصد کمترین نرخ باروری استان خراسان شمالی را دارد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: در هفت ماه نخست سال جاری، یک میلیون و 625 هزار نفر از هموطنان به مراکز اهدای خون سراسر کشور مراجعه کردند و استان خراسان شمالی بیشترین رشد اهدای خون را داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

افرادی را که در فضای مجازی یک چیزهایی می گویند، در روزنامه‌ها مینویسند؛ معاند نیستند، بد می فهمند؛ این ها را باید ارشاد کرد.

خبرگزاری دانا

کانون فرهنگی هنری عاشورا در دهستان بام، جنوبی‌ترین نقطه استان خراسان شمالی تمام تلاشش سمت و سو دادن دانش آموزان به انس با مسجد و قرآن است و تاکنون بیش از 50 حافظ و قاری و قرآن‌آموز نوجوان تربیت کرده است.

خبرگزاری دانا

مجتمع دانش آموزان استثنایی بجنورد در سال 94 در شهرک گلستان به بهره برداری رسیده و پروژه در حالی مختومه شده که بخش هایی از این مجموعه ناتمام مانده و نیاز به جذب اعتبارات دارد.

خبرگزاری تسنیم

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، سمعی و بصری کشور در آیین مهر سینمای ایران اعلام کرد رویکرد اصلی سازمان سینمایی توجه به عدالت فرهنگی در استان‌ها است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است. طی شبانه روز گذشته، آخرین اطلاعات دریافتی از 2415 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 7.0 درصد افزایش...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور از امدادرسانی به 185 نفر از متاثرین آب‌گرفتگی در 3 استان شمالی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور از امدادرسانی به 185 نفر از متاثرین آب‌گرفتگی در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور از امدادرسانی به 185 نفر از متاثرین آبگرفتگی در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

خورشید گرفتگی امروز سوم آبان در بازه زمانی چهار ساعته روی می‌دهد و رصد آن در ایران هم امکان پذیر است. این رویداد در خراسان شمالی نیز از ساعت 13:41 تا 16:9 دقیقه روی می‌دهد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از تخریب 90 درصدی 16 شعبه و سرقت از 2 بانک در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد.

خبرگزاری دانا

دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو ایران گفت: می‌توانم با اطمینان بگویم که سیستم داوری انجمن بینالمللی کوراش کاملاً جا افتاده است. داوران ما طبق سیستم جدید مرتب خواهند شد. فرصت‌های بزرگی برای آنها ایجاد می‌شود و من معتقدم این سیستم به زودی نتایج مثبت خود را خواهد داد.