شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

استاندار خراسان شمالی گفت: 20 درصد امکانات رفاهی دستگاه های اجرایی همچون مراکز فرهنگی و آموزشی دولتی برای تسهیل در امر ازدواج جوانان باید اختصاص یابد.

خبرگزاری دانا

دادستان بجنورد دروغ جدید معاندین مبنی بر تیر خوردن و کما رفتن فردی در تجمعات شب گذشته در بجنورد مرکز خراسان شمالی را تکذیب کرد و گفت: شب گذشته تعداد محدودی در بجنورد تجمع کردند که پس از چند دقیقه بدون هیچ گونه حادثه ای به پایان رسید.

وب‌گاه الف

برگزیدگان حوزه کتاب، کتابخوانی و کتابداران نمونه در مراسم روز بزرگداشت کتاب و کتابخوانی که صبح امروز سه شنبه 24 آبان برگزار شد، معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

برگزیدگان حوزه کتاب، کتابخوانی و کتابداران نمونه در مراسم روز بزرگداشت کتاب و کتابخوانی که صبح امروز سه شنبه 24 آبان برگزار شد، معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر جمعی از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان و ضرورت حل مشکل بیمه تکمیلی فرهنگیان را قرائت کرد.

خبرگزاری دانا

امیرعلی قهرمانی با تاکید بر این که علوم پزشکی خراسان شمالی با عزمی جدی و همت همگانی در راستای تحقق شعار سال، گام های موثر و ارزشمندی برداشته است، گفت: در همین راستا نیز دانشگاه، برای نخستین بار رویداد ملی سرمایه گذاری فناوری سلامت، ویژه کسب و کارهای این حوزه را با هدف جذب سرمایه گذار، برگزار می کند.

خبرگزاری دانا

علی علیمردانی با اشاره به اینکه با تهیه طرح تفصیلی مناطق شهری، فضای کاربری های خدماتی مورد نیاز مناطق شهری جانمایی می شوند، گفت: متاسفانه در کمیسیون ماده 5 استان به صورت قابل توجهی با تقاضای تغییر کاربری فضاهای خدماتی پیش بینی شده در طرح تفصیلی مناطق شهری استان مواجه هستیم.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری دانا

محسن رعنایی با اشاره به اینکه در سال گذشته 9 خدمت درمان و توانبخشی در تعهد بیمه پایه درمان قرار گرفت، این در حالی است که در سال 1401، تعداد 9 خدمت به 59 خدمت ارتقا یافته است.

خبرگزاری دانا

مهدی اکرامی گفت: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرکز خراسان شمالی از روز چهارشنبه 25 آبان ماه تا جمعه 27 آبان ماه در استان برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیرستاد جوانی جمعیت کشور گفت: براساس برخی از آمارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ سالانه 250 هزار سقط جنین در کشور انجام می شود که بیشتر آن غیرقانونی است.

خبرگزاری تسنیم

فصل دوم برنامه تلویزیونی «میشه که بشه» به تهیه‌کنندگی کامران سیف‌اللهی پخش خود را از شبکه نسیم آغاز می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فصل دوم برنامه تلویزیونی «میشه که بشه» از امروز چهارشنبه 18 آبان‌ماه پخش خود را از شبکه نسیم آغاز می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرتضی معتمد با بیان اینکه قیمت خرید حمایتی هرکیلو زعفران بسته به نوع و کیفیت آن از کیلویی 25 میلیون تومان تا 41 میلیون و 350 هزارتومان توسط شورای قیمت‌گذاری تعیین شده است، گفت: زعفران نگین مرغوب‌ترین زعفرانی است که تولید می‌شود و قیمت خرید حمایتی هرکیلو از این زعفران 41 میلیون و 350 هزارتومان تعیین شده است. همچنین زعفران شبه نگین 33 میلیون تومان،...

خبرگزاری دانا

محمد وحیدی با اشاره به اینکه متاسفانه نان عده ای در واردات است، گفت: نکته قابل توجه این است که واردات محصول برایشان بیشتر از صادرات سرمایه دارد، براین اساس از هرگونه رانت نیز استفاده می کنند.