یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری میزان

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه هزینه ارتکاب جرم بازدارنده نیست، افزود: کار جمعی و وحدت کلمه چه در حوزه انتظامی و چه در حوزه قضائی باعث خواهد شد تا مردم عزیز هیچ گونه دغدغه‌ای در بحث جرایم نداشته باشند.

خبرگزاری مهر

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه هزینه ارتکاب جرم بازدارنده نیست، گفت: سال گذشته قریب به 900 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده که عموماً این کشفیات با درگیری همراه بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار رضایی گفت: هزینه ارتکاب جرم بازدارنده نیست و کار جمعی و وحدت کلمه باعث خواهد شد تا مردم هیچ گونه دغدغه‌ای در بحث جرایم نداشته باشند.

خبرگزاری ایسنا

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه هزینه ارتکاب جرم بازدارنده نیست، گفت: کار جمعی و وحدت کلمه چه در حوزه انتظامی و چه در حوزه قضائی باعث خواهد شد تا مردم عزیز هیچ گونه دغدغه ای در بحث جرایم نداشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه هزینه ارتکاب جرم بازدارنده نیست، افزود: کار جمعی و وحدت کلمه چه در حوزه انتظامی و چه در حوزه قضائی باعث خواهد شد تا مردم عزیز هیچ گونه دغدغه ای در بحث جرایم نداشته باشند.

خبرگزاری دانا

غارهای دستکند هنامه شیروان، اثری تاریخی، گردشگری و بکر که به دلیل بی توجهی و غفلت از آن در آستانه نابودی قرار گرفته است و روز به روز از عمر این اثر کم می شود.

خبرگزاری دانا

طاهره عربی با بیان اینکه در فرآیند تولید آرد، زمانی که سبوس از ترکیب آرد خارج می شود، مواد معدنی زیادی از بین می رود، افزود: بعد از انجام سبوس گیری با درصد بالا، بخش نشاسته ای و کربوهیدراتی آرد باقی می ماند که اثر چاق کنندگی و افزایش قندخون را دارد.

خبرگزاری ایسنا

در دومین همایش روز ملی منابع انسانی در جهاددانشگاهی تاکید شد: بحث توجه به منابع انسانی برای یک روز و یک برهه نیست؛ موضوعی است که باید مورد توجه تمام آحاد یک سازمان قرار بگیرد. اگر مدیر یک سازمان قصد دست یافتن به اهدافش را دارد قاعدتاً باید منابع انسانی را به دید سرمایه انسانی نگاه کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی، کشاورزان و پرورش‌دهندگان ماهی هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - برنامه های دولت برای تامین واکسن و تاکید متخصصان امر بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی باعث شده است تا روند شیوع کرونا در جامعه کنترل و شمار فوتی ها کاهش یابد از این رو دریافت واکسن و بکار بستن توصیه های بهداشتی برای مصون ماندن از بیماری ضرورتی انکار ناپذیر برای اقشار مختلف جامعه است.

خبرگزاری دانا

امید امیرگونه، جوان نخبه و مخترع شیروانی که تاکنون توانسته اختراعات زیادی را به ثبت برساند، حمایت از جوانان را انگیزه ای مهم برای ادامه کار می داند اما معتقد است آنچنان که باید از جوانان حمایت نمی شود.

خبرگزاری دانا

با آغاز فصل بهار شکوفه های درختان روستاهای استان خراسان شمالی جلوه ای از زیبایی های طبیعت را نمایان کرده است.

خبرگزاری تسنیم

نماینده آبادان در مجلس از توضیحات وزیر بهداشت درباره سوال خود قانع شد.

خبرگزاری دانا

علی وفاه خواه گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی، طرح تشدید نظارت و پایش بازار از اول ماه رمضان آغاز و تا پایان ماه در این استان اجرا می‌شود.

خبرگزاری دانا

آرد کامل تغذیه‌ای سالم برای مردم است که متاسفانه در شرایط فعلی در کشور، سبوس غلات به ویژه گندم که در برگیرنده ویتامین‌های اساسی هستند، با درصد بالای سبوس‌گیری، تمامی این مزیت‌ها با صرف هزینه های زیاد از سبدغذایی ایرانیان حذف می شود.