یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

محسن رعنایی با اشاره به اینکه در آذرماه سال 1400 خدمات درمان ناباروری تحت پوشش بیمه قرار گرفته است، گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش نرخ رشد جمعیت، افزایش دسترسی عادلانه به خدمات درمان ناباروری و در نهایت کاهش پرداخت از جیب مردم برای درمان ناباروری بوده است.

خبرگزاری دانا

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعضای تیم ملی المپیاد شیمی، علوم زمین و جغرافی سال1401 (2022) را جهت اعزام به مسابقات جهانی معرفی کرد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعضای تیم ملی المپیاد شیمی، علوم زمین و جغرافی سال1401 (2022) را جهت اعزام به مسابقات جهانی معرفی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، اعضای تیم ملی المپیاد شیمی، علوم زمین و جغرافی سال1401 (2022) را جهت اعزام به مسابقات جهانی اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته گتوند استان خوزستان با زلزله‌ای به بزرگای 4.1 لرزید.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام رضا نوری با اشاره به شعار امسال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: استان خراسان شمالی با توجه به ظرفیت کشاورزی که دارد در زمینه شرکت های دانش بنیان به خصوص شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی ضعیف است که باید تقویت شده و حمایت شود.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام حمید رفیعی گفت: 600 طلبه در استان خراسان شمالی در حوزه فعالیت های تبلیغی مشغول به فعالیت هستند که رویکرد مباحث آموزشی با محور مسئله جهاد تبیین است.

خبرگزاری دانا

جوادشریفی با بیان اینکه برای پرورش ماهی در مزارع باید تخم بچه ماهی اصلاح شده، تامین شود، گفت: مرکز تحقیقات شیلات کشور باید نسبت به انجام مطالعات در زمینه تولید و تکثیر تخم های بچه ماهی اصلاح شده، ورود کند تا بتوان در زمینه ایجاد مزارع آبزی پروری با سیستم مدار بسته اقدام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 66 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در نامه‌ای از رئیس جمهور خواستند تا به مشکلات این دانشگاه به خصوص در زمینه رعایت دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا رسیدگی کنند. متن نامه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم دانشگاه فرهنگیان بایستی هم کماً و هم کیفاً توسعه پیدا کند. (مقام معظم رهبری) جناب آقای دکتر سید ابراهیم...

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار مراوه‌تپه در منتهی الیه شمال شرق گلستان گفت: آرامگاه مختومقلی فراغی شاعر و عارف شهیر ترکمن که 15 سال پیش از سوی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به‌عنوان منطقه نمونه گردشگری معرفی شد، ظرفیتی بکر برای توسعه گردشگری این شهرستان مرزی است.

وب‌گاه تابناک

فرزاد نجات‌نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی امروز با حکم وزیر راه و شهرسازی از این سمت کنار رفت.

خبرگزاری ایسنا

فرزاد نجات‌نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی که هدیه 80 میلیون تومانی سفر به عتبات عالیات او به دو دختر نونهال استقبال کننده‌اش در شیروان با اعتراض امام جمعه این شهرستان مواجه شد امروز با حکم وزیر راه و شهرسازی از این سمت کنار رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل بیست و پنجمین شرکت تعاونی سهامی عام کشور با هدف ارائه خدمات بهداشتی و ارتقای سلامت در استان خراسان شمالی خبر داد.