یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

حسین توکلی با اشاره به اینکه پذیرش مسافران نوروزی در مدارس خراسان شمالی در مقایسه با سال 98 12.5 درصد رشد داشته است، گفت: در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری، سه هزار و 264 خانواده با 12 هزار و 540 نفر مسافر در مدارس اسکان داشتند.

خبرگزاری دانا

مهرداد سفیدگران گفت: در ایام تعطیلات نوروزی در استان خراسان شمالی یک هزار و 4 نفر از بیمه شدگان سلامت استان، خدمات بیمه ای دریافت کردند.

خبرگزاری دانا

تقی دولت آبادی گفت: در ایام نوروز تعداد کل مراجعه کنندگان به بیمارستان های خراسان شمالی، 32 هزار و 962 نفر بودند که از این تعداد 26 هزار و 789 نفر به صورت سرپایی مداوا و 6 هزار و 173 نفر هم بستری شدند.

خبرگزاری دانا

جوادتشکری گفت: دوره رشدی 60 درصد از دیم زارهای کاشته شده استان به علت کم بارشی‌ها عقب مانده است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مطالعه و احداث راه آهن اینچه برون - گنبدکاووس - آزادشهر - شاهرود یکی از مطالبات اصلی استان گلستان در قانون بودجه 1401 دارای ردیف اعتباری شد.

خبرگزاری دانا

مجتبی شکوری گفت: مصرف بنزین از تاریخ 28 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین سال جاری در استان خراسان شمالی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 43 درصد رشد پیدا کرده است.

خبرگزاری دانا

علی وفاه خواه با اشاره به اینکه در سال گذشته، در استان خراسان شمالی از مجموع بازرسی های صورت گرفته، چهار هزار و 823 مورد تخلف به ثبت رسیده است، گفت: از مجموع کل تخلفات، چهار هزار و 41 پرونده تشکیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست معاونت حقوقی و نظارت گمرک گفت: رویکرد این نهاد اقتصادی در سال جدید توسعه و تسهیل تجارت است و باید تمامی مراکز گمرکی داخل از سرمایه‌گذاران حمایت کنند.

خبرگزاری تسنیم

موج آزادسازی اراضی ملی با اقدامات جهادی دستگاه قضا در دوره تحول از تخریب ساختمان‌های دولتی حاشیه رودخانه‌ها تا آزادسازی سواحل دریاها ادامه دارد و در این مدت 27370 هزار هکتار از اراضی ملی به ارزش تقریبی 79 هزار و 300 میلیارد تومان آزادسازی شده است.

خبرگزاری دانا

محمدرضا حسین نژاد با اشاره به اینکه موضوعات خلاقانه زمینه های پیشرفت کشور را به وجود می‌آورد، گفت: با ارائه موضوعات خلاقانه در تمام ابعاد، شاهد عدم وابستگی کشور به سایر کشورها خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

در سال گذشته بسیاری از سواحل و اراضی ملی که به دست سودجویان تصرف شده بودند آزادسازی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مقابله با تغییر کاربری اراضی در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه به نحو جدیتری در دستورکار این نهاد قرار گرفته است؛ چنانکه رئیس قوه قضائیه در 18 آبان، اظهار داشت: «حداقل 10 سال است که نسبت به اصلاح قانون تغییر کاربری اراضی فریاد میزنم و هشدار میدهم، اما همچنان شاهد صدور مجوز تغییر کاربریها توسط کمیسیون ذیربط، شوراها و دهیاران هستیم؛ از نظر من احدی حق صدور مجوز تغییر کاربری اراضی را ندارد،...

وب‌گاه مشرق نیوز

علت رشد صادرات در 1400 و چرا 70 هزار خودروی سواری از لیست اقلام وارداتی خط خورد؟، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، از ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری، بر اساس گزارش ستاد‌های استهلال و گروه‌های رصدی دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور که به همراه تجهیزات رصدی در غروب روز گذشته (جمعه) اقدام به استهلال کردند، رؤیت هلال ماه رمضان در غروب روز جمعه امکان پذیر نبوده است؛ بنابراین ماه شعبان 30 روزه بوده و غره ماه رمضان 1443 روز یکشنبه 14 فروردین ماه خواهد بود. متن...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طبق گزارش ستادهای استهلال و گروه‌های رصدی دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور، ماه شعبان 30 روزه بوده و غره ماه رمضان 1443 فردا یکشنبه 14 فروردین خواهد بود.