یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

عمارت مفخم بزرگترین و شاخص ترین اثر تاریخی دروه قاجار در استان خراسان شمالی است. در بخش مردم شناسی موزه گوشه ای از فرهنگ اقوام شمال خراسان، آداب و رسوم، مشاغل سنتی و صنایع دستی به نمایش گذاشته شده است.

خبرگزاری مهر

بجنورد - اکثر دانشگاه های بجنورد تصمیم خود برای نحوه برگزاری کلاس‌ها پس از ایام تعطیل را گرفته‌اند و به نظر می‌رسد دانشجویان ارشد و بخشی از دانشجویان کارشناسی باید آماده حضور در دانشگاه شوند.

خبرگزاری مهر

ارتباط بی‌واسطه مدیران با مردم امری است که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده که در همین راستا مسئولان قضائی بیش از یک میلیون ملاقات مردمی انجام داده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ارتباط بی‌واسطه مدیران با مردم امری است که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و ایشان به مناسبت‌های مختلف ضرورت این امر را به مسئولین متذکر شده‌اند. معظم له در حکم انتصاب ریاست قوه قضائیه، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای را به «ارتباط با متن مردم و حضور در میان آنان» توصیه فرموده و این امر را دارای «برکات بسیار» عنوان کرده‌اند. مشی حجت‌الاسلام...

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مراوه‌تپه گفت: از 27 اسفند پارسال تا پایان روز هفتم فروردین 53 هزار و 154 مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی این شهرستان مرزی دیدن کردند.

خبرگزاری دانا

بنای تاریخی قلعه صعلوک دژی استوار بر جبهه جنوبی ارتفاعات منطقه حفاظت شده سالوک شهرستان اسفراین از توابع استان خراسان شمالی است که دست‌کم از قرن هفتم هجری در دوره خوارزمشاهی از آن سخن به‌میان آمده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه طی امروز در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران و بعضا برف را شاهد خواهیم بود، در عین حال از افزایش دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور طی روزهای پایانی هفته خبر داد.

خبرگزاری دانا

امروز در استان های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی خراسان شمالی گفت: از 10 رباط مسیر باستانی نیشابور به جرجان هفت رباط در این استان قرار دارد که همه این رباط ها ثبت ملی شده اند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه طی امروز در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران و بعضا برف را شاهد خواهیم بود، در عین حال از افزایش دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور طی روزهای پایانی هفته خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز در استان های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

در حالی رئیس قوه قضائیه بر ضرورت تعیین تکلیف محکومان به قصاصی که سالها در زندان هستند تأکید دارد که در سال گذشته 764 محکوم به قصاص با تلاش دستگاه قضا و رضایت اولیای دم جان دوباره یافتند.

وب‌گاه الف

با توجه به قرارگیری ایران در کمربند زلزله دنیا، رخدادهای لرزه‌ای زیادی در طول سال در کشور به ثبت می‌رسد و در سال گذشته از بین 31 استان کشور، در 11 استان بیشترین نرخ زمینلرزه به ثبت رسید و در تهران نیز 70 زلزله ثبت شد که بزرگای آن بین 2 تا 3.6 بوده است.

خبرگزاری دانا

محمدرضا اکبری با تأکید بر اینکه واکسیناسیون هیچگاه تعطیل نیست، گفت: هشت مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید 19 در استان خراسان شمالی در ایام نوروز فعال و ارائه خدمات به مردم را داشته اند.