یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

مهری هاشمی دوین گفت: براساس بررسی نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای بارش ها عصر امروز از استان خارج می شود و فردا عصر به صورت بارش های پراکنده نیمه شمالی استان را در بر می گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری دانا

دومین روز از مرحله دوم مسابقات لیگ کاراته وان ایران در بخش پسران برگزار و نفرات برتر آن مشخص شدند.

خبرگزاری دانا

آخرین مسابقه تیم اترک بجنورد که در ارومیه با تیم نود این شهر برگزار شد، با حواشی عجیب و غریبی همراه بود که تاکنون مسئولان ورزشی استان نیز در این رابطه سکوت کردند.

خبرگزاری دانا

محمدباقر قاصری با اشاره به اینکه سهمیه اعزامی حجاج خراسان شمالی به حج تمتع در سال جاری 535 نفر اعلام شده است، گفت: براساس قوانین وضع شده انتخاب اقامتگاه و تکمیل مراحل ثبت نام از صبح امروز در سایت حج و زیارت کشور آغاز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرار است معادل 30 درصد حداقل دستمزد به‌عنوان یارانه دستمزد پرداخت شود. عددی معادل یک میلیون و 400 هزار تومان. ماجرای یارانه دستمزد چیست و به چه کسانی پرداخت می‌شود؟

خبرگزاری دانا

سیدجواد پورنقی با اشاره به اینکه از ابتدای واکسیناسیون تاکنون در استان خراسان شمالی بیش از یک میلیون و 400 هزار دوز واکسن تزریق شده است، گفت: از این میزان 600 هزار در دوز اول، 550 دوز در مرحله دوم و 250 هزار دوز در مرحله سوم بوده است.

خبرگزاری دانا

محسن رعنایی گفت: براساس آمار ثبت شده، در سال 1400 تعداد 22 پرونده درمان خدمات ناباروری در استان پیگیری و مبالغی که هزینه شده بود از بیمه دریافت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مبلغ یارانه دستمزد برای نیرو‌های کار جذب شده در سال جاری رقمی با توجه به افزایش 57.4 درصدی حداقل دستمزد 1401، معادل یک میلیون و 390 هزار تومان خواهد بود.

خبرگزاری دانا

محمد رضا کیانفر از قهرمان تیم اسفراین در رقابت های کاراته خراسان شمالی خبر داد و گفت: این رقابت ها در رده خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و امیدها در روز 16 اردیبهشت ماه در شیروان برگزار شد.

خبرگزاری دانا

محسن رعنایی با اشاره به اینکه 40 میلیارد و 803 میلیون ریال هزینه درمان پرداختی از طرف بیمه سلامت متعلق به بخش های خصوصی استان است، گفت: پرداختی ها در بخش غیردولتی دانشگاهی تا پایان سال 1400 تسویه شده است.

وب‌گاه فرارو

متقاضیان و کارفرمایان جهت بهره مندی از مزایای این طرح می‌توانند به سامانه https://pyd.mcls.gov.ir وزارت کار مراجعه و ثبت نام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان از اجرای عملیات 19 ساعت نجات برای یک گروه 15 نفره کوهنوردی در اتفاعات گلستان خبر داد.

خبرگزاری دانا

مطابق آخرین آمار مرکز آمار ایران از پاییز سال 99، بررسی نرخ بیکاری افراد 15 ساله و بیش‌تر نشان می‌دهد که 9.4 درصد از جمعیت فعال (شاغل و بیکار)، بیکار بوده‌اند؛ در حالی که آنچه در جامعه پدیدار و نمایان است، غیرواقعی بودن این آمارها را نشان می دهد.

خبرگزاری دانا

هاشم شیرازیان گفت: توزیع یک‌هزار و 200 بسته گوشت قربانی نذری اهدایی خیرین موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم، در آستانه عید سعید فطر با همکاری فعالان فهمای خراسان شمالی بین خانواده‌های نیازمند آغاز شد.