یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان، گفت: طول محور سه راهی طارم به منجیل حدود «80 کیلومتر» است که از این میزان «36 کیلومتر» طی سالهای گذشته اجرا شده و برای تردد استفاده می‌شود.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات پرش‌بااسب با حضور استان‌های گیلان، اردبیل، آذربایجان غربی و همدان، گفت: سوارکاران استان زنجان در صدر مسابقات منطقه‌ای سوارکاری قرار گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان در رابطه با باشگاه‌دارانی که از مربی‌نماها استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: باشگاه‌دارانی که نسبت به موضوع کم‌توجهی کنند و از افراد مربی‌نما استفاده کند، قطعا در کمیته انضباطی در خصوص آن‌ها تصمیم و اعمال قانون خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این مسئول با بیان اینکه یک نفر بر اثر واژگونی تانکر حمل اسید مصدوم شد، تصریح کرد: مصدوم حادثه بعد از انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی از انتقال به مرکز درمانی امتناع کرده است؛ گفتنی است کارشناس بهداشت حرفه‌ای تا پایان عملیات پاک‌سازی در محل حضور دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

92 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور به وزیر آموزش و پرورش نامه نوشتند.

خبرگزاری تسنیم

دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار گنجاندن مضامین اسناد لانه جاسوسی سابق آمریکا در کتب درسی شدند.

خبرگزاری دانا

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه انتظار می‌رود که تا پایان هفته جاری هوای سرد در استان مستقر باشد، گفت: روزهای پایانی هفته بارش برف در ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانا

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی غذا را در کشور تامین کرده و امنیت غذایی ایجاد نموده است، گفت: با اغاز جنگ اوکراین، پایداری غذای مردم به دغدغه دولت‌ها تبدیل شد و جهان را با بحران مواجه ساخت.

خبرگزاری مهر

زنجان - وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشور ایران به لحاظ ذخایر غذایی در بالاترین سطح قرار دارد و با شرایط حاکم بر جهان تولید غذا به معنی تولید قدرت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

راهپیمایی روز سیزده آبان امروز در 450 شهرستان و 900 شهر برگزار شد. ارزیابی های اولیه مجموع جمعیت مردم در راهپیمایی استکبارستیزانه امروز را حدود 10 میلیون نفر تخمین می زنند. از صبح امروز حدود 3500 خبرنگار، تصویربردار و عکاس خبری داخلی و خارجی در بیش از 900 شهر کشور مستقر بودند.

خبرگزاری دانا

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به احداث شهرک خصوصی 40 هکتاری گلخانه در استان زنجان توسط یک پزشک گفت: کشاورزی به سمت اقتصادی شدن در حال حرکت است.

خبرگزاری دانا

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره اینکه بنده عقیده دارم استان زنجان در حوزه کشاورزی یک استان پیشرو و هوشمند است، گفت: استان زنجان استانی است که می‌تواند در بخش کشاورزی خط شکن شده و سایر استان‌ها دنباله رو این استان باشند.

خبرگزاری دانا

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 25 هزار هکتار در کشور گلخانه وجود دارد گفت: باید 75 هزار هکتار دیگر به سطح گلخانه‌های کشور افزوده شود.