یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حدود 79.6 درصد واحد‌های مسکونی روستایی استان سند‌دار شده است گفت: 16 درصد از زمین‌های واحد‌های مسکونی روستایی اوقافی است و باید مشکلات با اوقاف حل شود تا برای دریافت سند اقدام گردد.

خبرگزاری دانا

در کارگروه بسیج سازندگی استان زنجان موضوعات مختلفی مانند پیشرفت پروژه‌های بسیج سازندگی و اعزام دانش آموزان به راهیان نور مطرح شد.

خبرگزاری مهر

زنجان - قرارگرفتن در همسایگی 8 استان بزرگ کشور، زنجان را به عنوان شاهراه ارتباطی در موقعیت مهم و تاثیرگذاری قرار داده و طی سال های اخیر به لحاظ توسعه شبکه بزرگراهی روند خوبی را طی کرده است.

خبرگزاری دانا

تصمیم وزارت میراث فرهنگی برای تغییر وضعیت شغلی کارگران گنبد سلطانیه منجر به بلاتکلیفی 46 کارگر گنبد سلطانیه شده است که هیچ‌کس نسبت به این امر پاسخگو نیست.

خبرگزاری دانا

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری زنجان با بیان اینکه طرح لندفیل زنجان آماده شده و در هفته آینده برای انتخاب مشاور خواهد رفت، گفت: این لندفیل در مساحت 7 هکتار برای جمع‌آوری و دفع شیرابه زباله در مهتر چای خواهد بود و از ابتدای سال آینده وارد فاز عملیاتی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت گاز زنجان برای اثبات همراهی با واحدهای صنعتی، از شرکتی نام برد که بدهی 43 میلیاردی را پس از گذشت 15 دوره هنوز پرداخت نکرده است.

خبرگزاری دانا

محمد‌رضا محمدی به عنوان سرپرست فرمانداری ماهنشان منصوب شد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 30 هزار تن کود اوره در سطح استان تامین شده است، گفت: هیچ مشکلی از بابت تامین این کود برای محصولات در استان نیست و کود تهیه شده حتی بیشتر از سال گذشته تهیه شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید سلیمی در حاشیه افتتاح طرح نذر آب 5، در روستای خلیفه قشلاق شهرستان خدابنده در استان زنجان گفت: امسال برای پنجمین سال متوالی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر نسبت به اجرای طرح نذر آب 5 اقدام کرد. وی ادامه داد: در سال‌های گذشته در چهار استان جنوبی کشور طرح نذر آب را اجرا کردیم، این در حالی است که با توجه به گستردگی تنش آبی و تقارن امسال با صد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

امسال از گزینش نیروی انسانی تا استاندارد سازی و توانمندسازی و همچنین صلاحیت‌های حرفهای آنها، که منجر به نظام نامه نیروی انسانی در مدارس غیردولتی میشود را با همکاری مؤسسان و دانشگاه فرهنگیان، دست اقدام داریم که برنامه ریزی عملیاتی آن در حال انجام است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون به 83 روستای کشور و در قالب طرح ملی نذر آب 5 آبرسانی شده است.

خبرگزاری دانا

اگرچه صادرات یکی از ملزومات فعالیت‌های اقتصادی است اما اگر برنامه‌ریزی درستی بر این امر وجود نداشته باشد موجب افزایش قیمت کالاها و کمبود همان کالا در بازار داخلی می‌شود.

خبرگزاری دانا

رئیس انجمن مدیران کنترل کیفیت و مسئولین صنایع فنی استان زنجان با بیان اینکه خودرو تولیدی در کشور کیفیت ندارد گفت: نباید از کالایی که کیفیت ندارد در صنعت کشور حمایت شود.

خبرگزاری دانا

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به استان زنجان، گفت: این سامانه بارشی تا شنبه ادامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: اغتشاشگران به 150 دستگاه آمبولانس بیش از 100 میلیارد تومان آسیب وارد کردند در حالی که بیشترین سطح رضایتمندی مردم از دستگاه ها، به اورژانس تعلق دارد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان اورژانس کشور: دشمن تمامی سرمایه‌های اجتماعی کشور را مورد هدف قرار داده است.