یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیر‌کل محیط زیست استان زنجان با تاکید بر اینکه دپو پسماند سرب و روی به لحاظ زیست محیطی قطعا دچار اشکال است، گفت: باید این نکته را توجه داشت که از لحاظ قانونی هیچ واحدی دیگر حق دپو پسماند در محل واحد تولیدی را ندارد.

خبرگزاری مهر

زنجان - رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: حدود سه هزار و 150 پایگاه اورژانس در کشور داریم که از این تعداد 51 پایگاه اورژانس هوایی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: امروز دادگاه رسیدگی به پرونده دختری که روز چهارم آبان ماه روی سقف خودروی نیروی انتظامی در خیابان سعدی زنجان شعارهای ساختار شکن داده بود برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: امروز دادگاه رسیدگی به پرونده دختری که روز 4 آبان‌ماه روی سقف خودروی نیروی انتظامی در خیابان سعدی زنجان شعارهای ساختارشکن داده و به مامورین انتظامی توهین کرده بود، برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: امروز دادگاه رسیدگی به پرونده دختری که روز 4 آبان ماه روی سقف خودروی نیروی انتظامی در خیابان سعدی زنجان شعارهای ساختار شکن داده و به مامورین انتظامی توهین کرده بود، برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: امروز دادگاه رسیدگی به پرونده دختری که روز 4 آبان‌ماه روی سقف خودروی نیروی انتظامی در خیابان سعدی زنجان شعارهای ساختارشکن داده و به مامورین انتظامی توهین کرده بود، برگزار شد.

خبرگزاری دانا

دبیر هیئت بوکس استان زنجان با اشاره به پیروزی طوفان شریفی در مقابل حریف قرقیزستانی خود در مسابقات قهرمانی بوکس آسیایی 2022، گفت: با این برد مدال برنز برای طوفان شریفی قطعی شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل محیط زیست استان زنجان گفت: سازمان محیط زیست نمی‌تواند چشم بر روی آلودگی‌های زیست محیطی که برخی صنایع ایجاد می‌کنند ببندد، با این حال ممنوعیت توسعه صنایع آلاینده را درخواست کرده‌ایم و قطعا مخالف توسعه چنین صنایعی در استان هستیم.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه مطالبات شرکت گاز استان از صنایع روی 260 میلیارد تومان است گفت: شرکت گاز باید مطالبات را دریافت کند چراکه اگر دریافت نکند شاخص با مشکل مواجه خواهد شد و در سال‌های بعد اثر خود را بر دریافت بودجه این شرکت خواهد گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش از توقف فعالیت مراکز آموزشی غیرمجاز غیردولتی خبر داد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه پرداخت مجدد وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی فعلا به استان زنجان ابلاغ نشده است، گفت: پرداخت این وام در برهه‌ای به دلایلی متوقف شده است که پس از حل مسائل دوباره پرداخت آن آغاز خواهد شد.

خبرگزاری مهر

تفاهم‌نامه همکاری میان پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و بنیاد علمی اکو امضا شد.

خبرگزاری دانا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با رد شایعه فوت یک کودک دو ساله در اثر بیماری آنفولانزا در استان گفت: هیچ مورد فوتی از بیماری آنفولانزا در استان ثبت نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه مجازات‌های مختلفی برای اغتشاشگران در نظر گرفته شده است، مطرح کرد: اقدامات اغتشاشگران با یکدیگر متفاوت است و طبیعی است که مجازات آن‌ها تفاوت داشته باشد. حبس و ضربه شلاق عمده مجازات اغتشاشگران است.

خبرگزاری دانا

رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) استان زنجان با بیان اینکه بیمارستان ولی‌عصر (عج) به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی مستاجر است، گفت: با تصمیم هئیت امنا در پارکینگ بیمارستان، از مراجعه‌کنندگان هزینه پارک خودرو دریافت و صرف امور زیر بنایی می‌کند و بیمارستان دریافت کننده هزینه پارک خودرو نیست.