دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

در جلسه شورای مسکن موضوعات مختلفی از قبیل تحویل پروژه 200 واحدی کوی برکت تا پایان مهر ماه و تامین زیرساخت های پروژه مسکن مطرح شد.

خبرگزاری دانا

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری 13 میلیون و 290 هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحد‌های مرغداری استان انجام شده است، گفت: میزان جوجه‌ریزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.5 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گوشت قرمز تازه باید دارای رنگ و رطوبت طبیعی و عاری از هرگونه تورم، خون‌مردگی، تغییر رنگ و ذرات خارجی باشد.

وب‌گاه فرارو

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشت عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان زنجان گفت: سطح خارجی گوشت نباید مرطوب یا خیس باشد و هیچ‌گونه بوی غیرطبیعی مثل بوی ترشیدگی و تعفن نباید استشمام شود. در محل اتصال گوشت به استخوان نیز نباید بوی غیرطبیعی به مشام برسد؛ چراکه وجود بوی غیرطبیعی در این قسمت نشانه فساد عمقی در لاشه گوشت است.

خبرگزاری دانا

قهرمان جهانی تیراندازی با بیان اینکه من مطمعن هستم سوزاندن قرآن و پرچم ایران از طرف مردم کشورم نبوده است، گفت: مردم ایران بسیار بصیر وآگاهتر از این هستند که بخواهند پرچم و قرآن را بسوزانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشت عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان زنجان گفت: وجود بوی غیرطبیعی در محل اتصال گوشت به استخوان نشانه فساد عمقی در لاشه گوشت است.

وب‌گاه عصر ایران

سطح خارجی گوشت نباید مرطوب یا خیس باشد و هیچ‌گونه بوی غیرطبیعی مثل بوی ترشیدگی و تعفن نباید استشمام شود. در محل اتصال گوشت به استخوان نیز نباید بوی غیرطبیعی به مشام برسد؛ چراکه وجود بوی غیرطبیعی در این قسمت نشانه فساد عمقی در لاشه گوشت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدارس زاهدان فردا یکشنبه در همه مقاطع تعطیل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشت عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان زنجان گفت: وجود بوی غیرطبیعی در محل اتصال گوشت به استخوان نشانه فساد عمقی در لاشه گوشت است.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه شبکه انتقال آب به اراضی پایاب از سد کینه‌ورس در حال اصلاح و ترمیم خسارات رخ داده است، گفت: اجرای عملیات لوله گذاری و ایجاد شبکه انتقال آب سد کینه ورس به هزارو 600 هکتار از زمین‌های کشاورزی منطقه انجام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گفتند 100 میلیون قبل از بازی و 100 میلیون بعد بازی می‌دهیم و 15 روز هم خانواده شما را به مسافرت خارج از کشور می‌فرستیم. سال 82 یا 83 این پول آن قدری زیاد بود که من به خود می‌لرزیدم و نمی‌دانستم چه بگویم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زابل از تعطیلی مدارس این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونان و روسای فدراسیون‌ها در تالار بسکتبال آزادی آغاز شد و در این دوره از مسابقات ورزشکاران در 28 رشته در دو بخش دختران و پسران به میزبانی استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، مازندران، زنجان و همدان و با شرکت 4781 دختر و 6515 پسر در این طرح استعدایابی حضور...

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: انواع پلاک خودرو در ایران که بر روی وسایل نقلیه از گذشته تاکنون قرار گرفته است. تقریباً از سال 1382 پلاک هایی بر روی خودروها نصب شدند که تنوع بیش تری دارند و برخی از آن ها رنگ و حروف متفاوتی دارند که نشان دهنده ویژگی خاصی است.

خبرگزاری تسنیم

مراسم افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.