یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور به منظور بهره‌برداری همزمان از 1026 مگاوات ظرفیت نیروگاهی در 5 استان و اتصال آن به شبکه سراسری برق کشور، وارد استان زنجان شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران تساهل و تسامح در رعایت نکردن استاندارد را ممنوع اعلام کرد و گفت: با جدی گرفتن ضوابط استاندارد 8 پلت فرم برای تولید خودرو به چرخه تولید وارد شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران تساهل و تسامح در رعایت نکردن استاندارد را ممنوع اعلام کرد و گفت: با جدی گرفتن ضوابط استاندارد 8 پلت فرم برای تولید خودرو به چرخه تولید وارد شده است.

وب‌گاه الف

رییس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مکلف به رعایت قوانین استاندارد هستند، گفت: با تفکر جدید توانسته ایم جلو تولید پنج خودروی ناایمن را بگیریم.

وب‌گاه عصر ایران

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون تعداد 279 پرونده برای 325 نفر در دادسراهای استان زنجان تشکیل شده است، اظهار داشت: از این تعداد 137 پرونده، به عبارتی 47 درصد از کل پرونده ها تعیین تکلیف شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهید حسینی متولد 20 خردادماه سال 1381 در روستای ونیسر شهرستان طارم است. همچنین این شهید والامقام پایه خدمتی مهرماه سال 1400 بود.

وب‌گاه الف

رئیس کل دادگستری استان زنجان از صدور کیفرخواست برای 119 نفر از اغتشاشگران ناآرامی های اخیر این استان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

نیمه شب 3 آبان‌ماه 1401 در پی درگیری مرزبانان با تعدادی از اشرار مسلح، سرباز وظیفه «سیدمرتضی حسینی» در منطقه مرزی ننور بانه استان کردستان به فیض شهادت نائل آمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ غلامرضا امیدی درباره شهادت سرباز زنجانی در استان کردستان، اظهار کرد: نیمه شب 3 آبان‌ماه 1401 در پی درگیری مرزبانان با تعدادی از اشرار مسلح، سرباز وظیفه «سیدمرتضی حسینی» در منطقه مرزی ننور بانه استان کردستان به فیض شهادت نائل آمد. وی افزود: شهید حسینی متولد 20 خردادماه سال 1381 در روستای ونیسر شهرستان طارم است. همچنین این شهید والامقام پایه...

وب‌گاه خبر آنلاین

رکنا نوشت: رئیس پلیس فتای استان زنجان از شناسایی و دستگیری عامل دسترسی غیرمجاز به اکانت اینستاگرامی شهروند زنجانی خبر داد و گفت: کاربران فضای مجازی فریب پیام‌های دریافتی از صفحات جعلی و منتسب به آشنایان خود مبنی بر درخواست واریز وجه فوری را نخورند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده مرزبانی کردستان از وقوع درگیری مسلحانه مرزبانان با افراد ناشناس مسلح در منطقه مرزی «ننور» بانه و شهادت یک مرزبان در این درگیری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده مرزبانی کردستان اظهار کرد: در درگیری مسلحانه با افراد ناشناس سرباز وظیفه «سید مرتضی حسینی» به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - آیت الله رییسی روز پنجشنبه هفته جاری برای حضور در آیین بهره برداری رسمی از نیروگاه سیکل ترکیبی آریان (زنجان2) به استان زنجان سفر می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار زنجان گفت: آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور اسلامی کشورمان به استان زنجان سفر می‌کند.