دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، در شهریور ماه بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور مربوط به استان لرستان با 3,3 درصد و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان مرکزی با 0.8 درصد است.

وب‌گاه الف

سازمان اطلاعات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که عامل اصلی کشف حجاب در اغتشاشات اخیر را دستگیر کرده است.

وب‌گاه الف

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه تمام لیدرهای اصلی اغتشاشات در زنجان دستگیر شدند، گفت: عاملان تخریب اموال عمومی و حمله به برخی از نیروهای انتظامی و بسیجیان و مردم بازداشت شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از جانباختن چهار تن در پی وقوع دو تصادف خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مسائل داخلی کشورمان به خودمان مربوط است و نیازی نیست دشمنان بشریت صرفا با اغراض سیاسی و معیارهای دوگانه حقوق بشری در این زمینه اظهار نظر کنند.

وب‌گاه عصر ایران

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور با بیان اینکه 250 میلیارد تومان صدقه جمع شده است، افزود: 4 هزار میلیارد تومان هم توسط 9 هزار مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسابقات المپیاد استعدادهای برتر از فردا هشتم مهرماه آغاز خواهد شد و این مسابقات حدود یک ماه به طول خواهد انجامید.

وب‌گاه 55 آنلاین

نامبرده ضمن ارتباط با شبکه‌ها و افراد معاند خارج از کشور مانند شبکه سعودی ایران اینترنشنال، علی جوانمردی و مسیح علی‌نژاد، گزارش ناآرامی‌ها را لحظه به لحظه به این شبکه و افراد ارسال کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نامبرده ضمن ارتباط با شبکه‌ها و افراد معاند خارج از کشور مانند شبکه سعودی ایران اینترنشنال، علی جوانمردی و مصی علی‌نژاد، گزارش ناآرامی‌ها را لحظه به لحظه به این شبکه و افراد ارسال کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی اغتشاشات چند روز گذشته در زنجان، طی اقدامات صورت گرفته توسط سازمان اطلاعات سپاه استان زنجان، یکی از عوامل اصلی اغتشاشات که اقدام به کشف حجاب و آتش زدن روسری خود و نیز تهییج مخاطبان برای اقدامات ساختارشکن شده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایسنا به نقل از یک منبع آگاه در سازمان اطلاعات سپاه در استان زنجان نوشت: «در پی اغتشاشات چند روز گذشته در زنجان، طی اقدامات صورت گرفته توسط سازمان اطلاعات سپاه استان زنجان، یکی از عوامل اصلی اغتشاشات که اقدام به کشف حجاب و آتش زدن روسری خود و نیز تهییج مخاطبان برای اقدامات ساختارشکن شده بود، دستگیر شد.»

خبرگزاری دانا

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه جذب اعتبار ارتقای مسیر ارمغانخانه به راه اصلی دو سال زمان خواهد برد گفت: اگر بخواهیم تا ارمغانخانه این راه را چهار بانده کنیم اعتباری قریب به 250 میلیارد تومان نیاز خواهیم داشت.

خبرگزاری دانا

موسوی با بیان اینکه در دهه فجر امسال فاز اول موزه دفاع مقدس را افتتاح خواهیم کرد گفت: برای تکمیل موزه 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک گروه انتشار فراخوان تجمع در شبکه های اجتماعی زنجان شناسایی و متلاشی شد.