دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه عرشه آنلاین

پاسداران گمنام سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان موفق شدند عوامل اصلی اغتشاشات زنجان را دستگیر کنند.

خبرگزاری دانا

مردم از مسئولان امر استانی خصوصا دادستانی درخواست دارند تا هر چه سریع‌تر موضع خود را مشخص کرده و با فتنه‌گران و آشوبگران به شدت برخورد کنند.

خبرگزاری دانا

موسوی با بیان اینکه هیمنه پوشالی دشمنان شکسته است، گفت: در جنگ بین روسیه و اکراین می بینیم عظمت پوشالی که دشمنان به خود درست کرده بودند چه قدر سریع فرو ریخت، دشمنان با اغتشاشات اخیر نیز سعی کردند ما را در داخل به خود مشغول کنند اما ایران اسلامی هوشیار است و بازی نمی‌خورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به همراه تعدادی از مسئولان سپاه استان با حضور در بیمارستان آیت‌الله موسوی (ره) زنجان از بسیجی مدافع امنیت که در اغتشاشات اخیر با ضربات چاقو مجروح شده بود، عیادت کرد. در این دیدار سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ضمن قرار گرفتن در جریان روند درمان این بسیجی...

خبرگزاری دانا

دو نفر از عوامل اصلی اغتشاشات زنجان که در صدد خلع سلاح مامورین مدافع امنیت بودند دستگیر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عاملان اصلی اغتشاشات در زنجان که سعی در خلع سلاح ماموران بودند، دستگیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان گفت: محمتاسفانه شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت و کاهش سهمیه بنزین توسط برخی مطرح می‌شود که به هیچ وجه صحت ندارد و از مردم تقاضا داریم در این خصوص اخبار رسانه‌های رسمی را دنبال کنند.

وب‌گاه عصر ایران

حمید حبیبی: به هبچ عنوان کاهشی در سهمیه 60 لیتری بنزین اتفاق نیفتاده و همچنان کارت‌های سوخت ماهیانه 60 لیتر با بنزین 1500 تومانی شارژ می‌شود و در صورتی هم که استفاده نشود، در کارت‌های سوخت ذخیره خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماد فتوسا با ارزش بازاری 691 میلیارد تومانی در بازار اول فرابورس ایران مورد داد و ستد قرار می‌گیرد و قیمت هر برگه سهم این نماد روی عدد 745 تومانی قیمت می‌خورد. مالک اصلی این شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن اعتماد ایرانیان است که با در اختیار داشتن 35 درصد از این نماد به عنوان سهامدار عمده شناخته می‌شود.

خبرگزاری مهر

زنجان - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: کنترل قیمت مسکن و جلوگیری از جهش‌های غیرواقعی در این بخش، نیازمند نظارت مجلس است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری فردی که با ادعای برنده شدن در مسابقه‌ای در رادیو جوان، 10 میلیارد ریال از 25 شهروند کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس فتای خدابنده خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

این روز‌ها پیامک‌هایی به کاربران ایرانی ارسال می‌شود که حاوی نام کاربری و رمز ورود برای دسترسی به یک حساب رمز ارز است.

وب‌گاه فرارو

راهپیمایی مردم زنجان در اعتراض به آشوب‌ها و هتک حرمت‌های اخیر با حضور اقشار مختلف مردم، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، استاندار و سایر مسئولان استانی از مزار شهدای پایین شهر زنجان به سمت میدان انقلاب برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رگبار و رعد و برق در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و بخش‌هایی از استان اردبیل، بخش‌های شمالی استان کردستان و ارتفاعات شمالی استان زنجان برای روز جاری پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه الف

مردم زنجان در اعتراض به رفتارهای ساختارشکنانه و آشوبگری‌های اخیر، عصر روز پنجشنبه به خیابان آمدند و با فریادهای لبیک یا خامنه‌ای بار دیگر حمایت قاطعانه خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.

وب‌گاه تابناک

برخی شهرهای کشورمان طی چهارشنبه‌شب نیز شاهد تجمعاتی بودند که متأسفانه با تحریک برخی عناصر به آشوب کشیده شد تا اعتراضاتی که به بهانه فوت مرحومه «مهسا امینی» شروع‌شده بود به اغتشاش تبدیل شود.