دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه عرشه آنلاین

طاهری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه آی.‌سی.‌تی، اذعان کرد: بیشترین مصرف اینترنت کشور به صورت سیار و موبایلی است و متاسفانه در حوزه اینترنت ثابت ضعف داریم، از این‌رو برنامه‌هایی در راستای بهبود و افزایش سرعت اینترنت ثابت در دست اقدام است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله خاتمی یکی از دلایل سلب اعتماد عمومی را نتیجه بد جلوه دادن مدیران گذشته دانست و گفت: مدیران جدید وعده بهشتی را داده‌اند که توان محقق کردن آن را نداشته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: نکته جالب در این مورد آن است که همه این بانوان با گزینش انتخاب و با تایید مراجع ذیصلاح جذب شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله علی خاتمی با تاکید بر اینکه معمولا در جامعه به مسائل پیش افتاده توجه و از امور مهم و اصلی بازمانده‌ایم، گفت: یادمان باشد سیدالشهدا هدف از قیام خود را امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه زنجان با اشاره به بی‌تفاوتی مردم نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: تذکر منکر یک وظیفه عمومی است و در واقع قوام واجبات بر اساس امر به معروف و نهی از منکر است و وقتی نباشد امور دیگر هم نخواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه بر اساس اعلام مسؤولان 75 درصد دستگیر شدگان در حوادث اخیر کشور بیکار هستند، گفت: ارائه آموزش‌ها در فضای مجازی هم امور را مشکل کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بحث‌های مربوط به فضای مجازی، اینترنت و مدیریت این حوزه مربوط به امروز و آینده کشور است، گفت: فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام مصوبه شورای عالی امنیت ملی را دارد و تعیین تکلیف آن تا زمان ایجاد ثبات زمان خواهد برد، ضمن اینکه این پلتفرم‌ها باید نسبت به عملکرد کاربران خود پاسخگو باشند.

وب‌گاه گسترش

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت واردات خودروهای خارجی، گفت: قطعاً تا پایان امسال و تا سقف یک میلیارد دلار خودروی خارجی وارد کشور خواهد شد. مجلس وظیفه قانون‌گذاری در این حوزه را بر عهده داشت که اقدامات لازم را در این خصوص انجام داد.

خبرگزاری دانا

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: به متقاضیان M2 این اطمینان را می‌دهیم که در صورت تامین نقدینگی توسط افراد، پروژه شهریور ماه 1402 آماده تحویل متقاضیان خواهد بود.

خبرگزاری دانا

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان با بیان اینکه از اول مهر ماه سهمیه یک هزار لیتری فوق‌العاده مختص فصل پاییز با فرصت مصرف 3 ماهه برای خانوار روستایی توزیع می‌شود گفت: خانوار‌ها می‌توانند این میزان سوخت مورد نیاز خود را به صورت یکجا دریافت و ذخیره کنند.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با انتقاد از اینکه دغدغه برخی از مسئولان شهر و استان ما به مراسم 13 آبان به مراتب کمتر از جشنواره آش است، گفت: هرچند ما مخالف این جشنواره‌ها نیستیم اما 22 بهمن و 13 آبان بسیار مهمتر از چنین جشنواره‌هایی است.

خبرگزاری دانا

قهرمان جهانی کشتی با اشاره به عدم‌حمایت از قهرمانان ورزشی در زنجان گفت: مسئولان زنجانی هیچ حمایتی از ورزشکاران نمی‌کنند و برای امنیت شغلی قهرمانان ورزشی تنها وعده می‌دهند.

خبرگزاری دانا

در جلسه توسعه صادرات استان زنجان موضوعات مختلفی از قبیل کنترل تورم در شهریورماه زنجان و صادرات تک محصولی در استان زنجان مطرح شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل گمرک استان زنجان با بیان اینکه 46 درصد ارزش دلاری واردات استان زنجان افزایش داشته است، گفت: واردات ورود موقت استان زنجان در 6 ماهه اول 281 میلیون دلار و ارزش وزنی آن 244 هزار تن است.

خبرگزاری دانا

مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان زنجان ضمن تشریح جزئیات طرح جهش تولید در دیمزار‌ها، گفت: به کشاورزانی که در طرح جهش تولید حضور دارند جهت خرید ادوات تسهیلات قرض‌الحسنه 4 درصدی ارائه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضور الناز رکابی عضو تیم ملی سنگ‌نوردی ایران در مسابقات چند روز پیش سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا ماده کامباین زنان در کره جنوبی و کسب مقام چهارمی این رقابت‌ها، با حواشی‌ای همراه شد