دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: برخی شهرهای کشورمان طی چهارشنبه‌شب نیز شاهد تجمعاتی بودند که متأسفانه با تحریک برخی عناصر به آشوب کشیده شد تا اعتراضاتی که به بهانه فوت مرحومه «مهسا امینی» شروع‌شده بود به اغتشاش تبدیل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری مهر، گزارشی از برگزاری تجمعات اعتراضی در پی فوت مهسا امینی را منتشر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری پاراسایکلینگ قهرمانی زنان کشور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

خبرگزاری دانا

رئیس میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زنجان با اشاره به اینکه صادرات صنایع دستی از زنجان به صورت چمدانی انجام می‌شود، گفت: در گذشته با اینکه زنجان وارد کننده ظروف مسی بود اما در حال حاضر به یکی از صادرکنندگان تبدیل شده است.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان گفت: نیرو‌های مسلح در کشور و در استان با آمادگی کامل با بسیج عمومی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، دسته‌های اطلاعاتی گوش به فرمان ولایت آماده‌تر از همه دوران‌ها برای دفاع از انقلاب اسلامی و ملت در صحنه هستند.

خبرگزاری دانا

با برگزاری هفته اول تا سوم لیگ برتر پومسه «جام ستارگان» در گروه بانوان، برترین های هر رده مشخص و معرفی شدند.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس 2 هزارو 35 برنامه ثبت شده با بیش از 35 عنوان مهم اجرا خواهد شد، گفت: این برنامه‌ها به صورت مردمی در نقاط مختلف استان اجرا خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مدیر کل راه آهن شمالغرب گفت: برای اعزام هیئت‌های مذهبی از استان زنجان به مشهد مقدس برای روز‌های 31 شهریور ماه و یکم مهرماه دو قطار فوق‌العاده پیش‌بینی و تدارک دیده شده است.

وب‌گاه فرارو

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی خطرناک در کیلومتر 24 لاین جنوبی آزادراه زنجان _ تبریز واژگون و موجب بسته شدن این مسیر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان اعلام کرد: واژگونی یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی آزادراه زنجان به تبریز را بست

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین پلیس راه استان زنجان از واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت در آزاد راه زنجان به تبریز خبر داد که باعث مسدود شدن این اتوبان شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ مهدی میناخانی اظهار کرد: ساعت 11 صبح امروز واژگونی یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی خطرناک موجب مسدود شدن آزادراه زنجان به تبریز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علاقمندان برای ثبت نام به پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به آدرس ZNTVTO.IR قسمت مشمولان سربازی مراجعه کنند.

خبرگزاری دانا

مدیر‌کل منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه در پنج ماهه نخست سال جاری 187 متر مکعب با 28 مورد کشفیات چوب در استان انجام شده است، گفت: امسال میزان کشفیات 140 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری دانا

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه شهرک ثمین 2 که در شهر زنجان در حال طراحی است از حریم گسل خارج شده و در انتهای گسل قرار دارد گفت: در محدوده این شهرک نگرانی از بابت گسل نداریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی این حادثه، یک نفر از سرنشینان در دم جان باخته و سه نفر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.