دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برادر الناز رکابی با رد برخی ادعاها درباره پناهندگی خواهرش، گفت: خواهرم الناز به ایران برمی‌گردد چون فرزند ایران است و الناز بسیار خاک ایران را دوست دارد، قطعاً پس از بازگشت نشست خبری برگزار خواهیم کرد و خواهرم حواشی را توضیح خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم

برادر الناز رکابی ملی‌پوش سنگ‌نوردی با بیان "خواهرم فرزند ایران است"، گفت: الناز برای همیشه با پیراهن تیم ملی بازی می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

حسین عبادتی: اگر به دنبال تحقق نوین اسلامی هستیم، توجه متفاوت مجلس و دولت‌مردان را می‌طلبد، بنابراین این انتطار ضروری است که در برنامه هفتم توسعه و برنامه و بودجه سال 1402 بازنگری جدی نسبت به سهم دستگاه تعلیم و تربیت از منظر امور پرورشی ببینیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: سرشماری آهوان دشت سهرین و منطقه شکار ممنوع فیله خاصه زنجان از دوشنبه 25 مهر آغاز شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در شرایط کنونی قیمت هر متر مسکن ملی در زنجان 5 میلیون تومان است، گفت: در زمان تحویل مسکن‌های ملی، قیمت واحد‌ها بر اساس قیمت روز مصالح محاسبه و مسکن تحویل متقاضیان خواهد شد که بر طبق آخرین برآورد‌ها قیمت هر واحد به 650 تا 700 میلیون تومان خواهد رسید.

خبرگزاری دانا

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه برای کشت پاییزه گندم 9 هزار تن بذر گواهی شده ارقام متحمل به تنش‌های محیطی تدارک دیده شده و تحویل کشاورزان می‌شود، گفت: امسال 307 هزار هکتار از اراضی استان زیر کشت گندم دیم و آبی می‌رود.

خبرگزاری دانا

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه کمبود سرم کشوری است، گفت: بر اساس اولویت‌بندی و نیاز درمانی بیماران به سرم، توزیع سرم در مراکز بیمارستانی، اورژانس‌ها، درمانگاه‌های روستایی و در نهایت درمانگاه‌های شبانه‌روزی انجام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

پانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی، با حمایت بیمه سرمد با حضور آشپزهایی از سراسر کشور برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

گفته می شدود آب سد تالوار حاوی آرسنیک است. شبه فلزی که در صورت مصرف باعث افزایش ابتلا به سرطان پوست و تومورهای کلیه، کید و مثانه می شود.

خبرگزاری دانا

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای صادرات محصولات کشاورزی یک هدفگذاری استانی وجود دارد و برای امسال 470 هزار دلار هدفگذاری شده بود، گفت: هماهنگی انجام و زیرساخت‌ها و رویه‌های گمرکی اصلاح شد تا قسمتی از محصولات کشاورزی از گمرک زنجان خارج شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی ها نشان می دهد میان کمترین و بیشترین نرخ بیکاری به ثبت رسیده در تابستان امسال میان استان ها، بالغ بر 17 درصد اختلاف وجود دارد. این امر نشان از عدم تعادل بازار کار و اشتغال میان استان های ایران دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بررسی ها نشان می دهد میان استان های کشور از نظر نرخ بیکاری تفاوت زیادی وجود دارد و میان کمترین و بیشترین نرخ بیکاری به ثبت رسیده در تابستان 1401 اختلاف زیادی وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

امروز یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کویت با حضور سه نماینده از ایران رسماً کار خود را آغاز کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجوزی برای افزایش قیمت شوینده‌ها صادر نشده، انتشار 396 صورت مالی امروز در کدال و ماجرای قسط بندی بیمه شخص ثالث ایران خودرو از اخبار اقتصادی امروز است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای ملی زیتون ایران گفت: در حال حاضر 40 درصد از زیتون ایران را استان زنجان پوشش می دهد و از نظر کیفیت رتبه اول را دارد.