دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

«بشیر صادقی» استاد سراجی سنتی دار فانی را واع گفت.

خبرگزاری دانا

معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در سطح استان زنجان 8 هزارو 110 هکتار باغات بارور سیب وجود دارد گفت: پیش بینی می‌شود امسال میزان محصول تولیدی افزایش یافته و به 158 هزار تن برسد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان گفت: در صورتی که تامین نقدینگی برای سرجین انجام شود قطعا ظرف 3 روز نخ خریداری شده، چله‌ها نهایتا در طول 10 روز اجرا شده و بعد از آن واحد آغاز به کار می‌کند.

خبرگزاری دانا

بازار لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس داغ است اما در این میان عده‌ای از دلالان با سوء استفاده از وضعیت موجود به دنبال بدست آوردن سودهای کلان هستند که با ترفندهای مختلف موجب افزایش قیمت برخی از اقلام لوازم التحریر از جمله دفاتر مشق شدند.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: در استان یک شفافیت ناظر بر اینکه چه اتفاقی از محل اعتبارات و تسهیلات رخ می‌دهد، وجود ندارد.

خبرگزاری دانا

رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان زنجان با اشاره به پلمپ یک واحد قصابی در زنجان گفت: این واحد صنفی سوپر گوشت به گوشت چرخ‌کرده سنگدان اضافه می‌کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اهل سنت استان کردستان ارادت خاصی به خاندان پیامبر گرامی اسلام (ص) دارند و این روزها در آستانه اربعین این ارادت و محبت خود را با استقبال و پذیرایی از زائران حسینی به خوبی نشان داده اند.

خبرگزاری دانا

مدیر‌کل راهداری استان زنجان در خصوص تبدیل محور قره‌پشتلو به محور اصلی، گفت: طول مسیر بالا بوده و اگر قرار باشد تا کل مسیر تعریض شود نیاز به هزینه هزار میلیارد تومانی خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم ایجاد جذابیت و انگیزه در بسته های سرمایه گذاری طرح احیا و فعال‌سازی معادن کوچک مقیاس تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس هیات عامل ایمیدرو بر لزوم ایجاد جذابیت و انگیزه در بسته‌های سرمایه گذاری طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک مقیاس تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

میزان پرداخت زکات در استان زنجان؛ 80 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته. این افزایش پرداخت وجوهات شرعی نشان‌دهنده علایق مذهبی اکثریت مردم ایران است.

خبرگزاری مهر

زینی وند از ابلاغ ارتقا درجات جدید 21 شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداری‌ها خبر داد و گفت: به موجب این ابلاغیه‌ها؛ درجه شهرداری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، به 11 ارتقا یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابلاغ ارتقاء درجات جدید 21 شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداری ها خبر داد و گفت: به موجب این ابلاغیه ها؛ درجه شهرداری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، به11 ارتقاء یافت.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر میزان ذخیره آب سد تهم که به عنوان منبع اصلی تامین کننده آب شرب شهر زنجان مطرح است به 22 درصد رسیده در حالی که در مدت مشابه سال گذشته 44 درصد حجم سد، آب ذخیره شده وجود داشت.