دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیرکل محیط زیست استان زنجان گفت: مدیران شهرک روی زیر بار نمی‌روند و مسئولیت خود را نمی‌پذیرند، حتی آلودگی هوا را نیز قبول نمی‌کنند اما پیشنهاد ما این است که یک واحد کنترل آلودگی هوا در شهرک روی به کار گذاشته شود تا محیط زیست پایش را انجام داده و داده‌ها را در اختیار مردم قرار دهد.

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مهارتی یاوران ولایت، گفت: این دوره با حضور بیش از 250 نفر از دانش‌آموزان عضو بسیج دانش‌آموزی استان زنجان در قم به‌صورت دو دوره 3 روزه برگزار شد.

خبرگزاری دانا

شخصیت های برجسته ای همچون آیت الله طالقانی حق بزرگی بر گردن این انقلاب دارند اما هنرمندان این مکتب تاکنون نتوانسته اند به درستی و در قالب تصویر، زندگی این بزرگ مردان را به نسل های بعدی خود معرفی کنند.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: در دهه 1400 قیمت اجاره بها مسکن سر به فلک خواهد کشید، قابل مقایسه با تهران خواهد شد، اما هیچ کس هیچ حرفی نمی زند اما ما موظف برای کار به مردم هستیم.

خبرگزاری دانا

مسئول کشت گیاهان علوفه‌ای سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: طبق پیش‌بینی‌ها امسال قریب به 90 هزار تن ذرت علوفه‌ای از سطح مزارع استان برداشت خواهد شد که بخشی از نیاز علوفه دام‌های استان را تامین می‌کند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه طبق اعلام ستاد اربعین مرزهای شش‌گانه کشور مسدود است و هیچ زائران نمی‌تواند وارد کشور عراق شود، گفت: به دلیل بسته بودن مرزها هیچ اتوبوسی به سمت مرزها از زنجان اعزام نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان سینمایی در دیدار با استاندار زنجان ضمن تاکید به زیرساخت‌های سینمایی کشور گفت: لازم است روایتی درست و صحیح از ظرفیت‌ها و هویت استان‌ها در عرصه هنر مطرح شود و واقعیت اینجاست که نسبت به کشورهای منطقه در زیرساخت‌های سینمایی عقب هستیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان سینمایی کشور از پروژه‌های عمرانی_سینمایی شهرهای زنجان و ابهر بازدید کرد و گفت: تجهیزات انجمن سینمای جوان زنجان تا پایان سال بروزرسانی می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: 18 شهریور ماه 80 نفر از پزشکان و پرستاران بسیج جامعه پزشکی و کمیته بهداشت و درمان دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان به همایش جهانی پیاده‌روی اربعین اعزام خواهند شد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تاکید بر وضعیت فرهنگسراهای استان و کمبودهای موجود در این مراکز ادامه داد: در خدابنده فرهنگسرایی با 700 صندلی وجود دارد که یکی از فرهنگسراهای بزرگ استان محسوب می شود که نیازمند تجهیزات ووسایل به روز است.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اعزام زائران حسینی به مرز مهران از زنجان، گفت: بیش از 4661 نفر با وسایل حمل‌ونقل عمومی استان زنجان به مرز مهران اعزام شدند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امکان حضور بسیاری از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در پیاده‌روی نجف تا کربلا وجود ندارد، گفت: پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) در زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: اجرای آبیاری‌های تحت فشار برای پمپاژ‌های شخصی و عمومی، صدور پروانه آب مصرف معقول برای آب رودخانه‌های فصلی، استفاده از آب سد شهریار از جمله راهکار‌های مقابله با کم‌آبی در طارم است.

خبرگزاری دانا

مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت‌: آمار ثبت نام زائران زیارت اربعین استان زنجان در سامانه سماح به مرز 34 هزار نفر رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور گفت: خیال مردم راحت، بنزین گران نمی شود.