دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

زنجان - وزیر کشور گفت: خیال مردم راحت، بنزین گران نمی شود.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ما به وجود ترانسفو و این صنعت در استان افتخار می‌کنیم، گفت: آنچیزی که از ترانسفو انتظار داریم این است که سبد محصولات را متنوع‌تر کند، این تنوع سبد خروجی قطعا در مقابله با تحریم اثر گذار خواهد بود.

خبرگزاری مهر

احمد وحیدی وزیر کشور برای بازدید از چند طرح عمرانی به استان زنجان سفر کرد.

خبرگزاری دانا

200 واحد از مسکن‌های پروژه نصر در مرحله نازک‌کاری قرار دارد و از ماه بعد تحویل متقاضیان داده خواهد شد.

خبرگزاری دانا

وزیر کشور در پاسخ به اظهارات مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان در خصوص فهرست بهای 7 میلیونی هر متر از واحد‌های مسکن ملی گفت: من این فهرست بها را قبول ندارم قیمت مسکن‌های ملی را کاهش دهید.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی جزئیات زمان و نحوه افزایش حقوق بازنشستگان را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جریان سازی فرهنگی پیرامون چهره‌های جهانی تاریخ ایران اسلامی از اولویت‌های وزارت فرهنگ به شمار می‌آید.

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اعزام دانشجویان زنجانی به پیاده‌روی اربعین، گفت: امروز 180 نفر از دانشجویان استان زنجان برای شرکت در اجتماع عظیم اربعین به کشور عراق اعزام می‌شوند.

خبرگزاری دانا

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پروش استان زنجان گفت: بیش از 7 هزار دانش آموز در تابستان از برنامه های هفت‌گانه آموزش و پروش شرکت کردند.

خبرگزاری تسنیم

جلسه سالانه هئیت امنای بنیاد علمی فرهنگی بوعلی سینا امروز دوشنبه، چهاردهم شهریورماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری و سایر اعضای هیئت امنای این بنیاد در محل وزارت فرهنگ برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر لزوم تقویت تعاملات بین‌المللی با محوریت ابن سینا، گفت: برپایی اجلاس آتی سازمان همکاری‌های شانگهای در کشور ازبکستان، زمینه مناسبی برای انعقاد و اجرایی شدن تفاهمنامه‌های فرهنگی دوجانبه و معرفی شخصیت‌های فاخر ایجاد می‌کند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه شایعاتی در خصوص واگذاری تعدادی از مسکن‌های 368 واحدی گلشهر توسط متقاضیان به دلالان وجود دارد گفت: هیچکدام از واحد‌ها نمی‌تواند به دلالان واگذار شده باشد چراکه هنوز ساختمان‌ها تمام نشده و واحدی نیز تحویل متقاضیان واحدها نشده است.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: در طول روز‌های گذشته تصفیه خانه شهرستان طارم استارت خورد و طبق برنامه‌ریزی‌ها در مدت یک سال و یا حداکثر 15 ماه آینده شاهد بهره‌برداری از تصفیه خانه خواهیم بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی ساختار صنعت مس کشور و چالش‌هایی که این صنعت در مسیر توسعه با آن دست به گریبان است، اقتصاد کشور و صنایع پایین‌دستی فعال در این صنعت را تحت‌الشعاع قرار داده است. مشکلاتی همچون تحریم، فرآیندهای تصمیم‌گیری و مدیریت ذی‌نفعان، بومی سازی، تورم داخلی و نوسانات ارزی و تکنولوژی این صنعت استراتژیک و صنایع وابسته را تحت‌تاثیر قرار داده است. مس فلزی است که در طول تاریخ زندگی بشر همواره از...

خبرگزاری دانا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اکیپ بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان، به منظور ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، صبح امروز به مرز مهران اعزام شد.

خبرگزاری دانا

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: برای اجرای 107 کیلومتر فیبرنوری در راستای توسعه شبکه زیرساخت ارتباطی برای شهرستان ماهنشان اعتبار تامین شد.