دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه به دلیل احداث سد مراش مسیر ارتباطی 9 روستا از جمله خضر آباد، کوسج سفلا، کوسج علیا، قوزیجان علیا و قوزیجان سفلا و 4 روستای تحت تاثیر قرار گرفته است گفت: 17 کیلومتر مسیر جایگزین برای 9 روستای شهرستان ماهنشان ایجاد می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه 150 هزار تن گندم و آرد برای مصرف خبازی در استان مورد نیاز است، گفت: میزان مصرف گندم و آرد برای واحد‌های صنف و صنعت استان نیز در حدود 20 هزار تن است که در تهیه و تامین آن هیچ مشکلی وجود ندارد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: طبق اعلام بانک مرکزی، بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز مکلفند نسبت به پرداخت ارز اربعین به‌میزان هر متقاضی 100 دلار به نرخ توافقی اقدام کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

حقوق بازنشستگان مبلغ پولی است که ماهیانه تا پایان عمر به افرادی که دارای شرایط بازنشستگی هستند تعلق می گیرد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در سال 1401 تا 15 درصد از حقوق دولتی برای منطقه‌ای که معادن در آن فعال هستند صرف خواهد شد، گفت: در گذشته اعتبارات از مرکز تخصیص نمی‌یافت اقدامات ملموس نبود اما امسال شرایط متفاوت خواهد بود.

خبرگزاری دانا

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: اگر شرکت های مسافربری هزینه های اضافی را به شهروندان برنگردانند به تعزیرات حکومتی جهت برخورد معرفی می شوند و اداره کل راهداری پول اضافی شهروندان را از شرکت‌ها پس می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

سردی بی‌سابقه هوا در خدابنده سبب شد که محصولات لوبیا در منطقه دوتپه این شهرستان از بین برود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زائران ضمن فعال‌سازی PIN سیم‌کارت و رمز گوشی، در طول سفر از تحویل گوشی همراه به افراد غیرخودداری و از اتصال به اینترنت‌هایی ناشناس و باز کردن فایل‌ها و پیام‌های ناشناس خود‌داری کنند.

خبرگزاری دانا

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: شهرداری هیدج داری 196 هکتار زمین است که اگر تحویل شهرک صنعتی شود شهرک تخصصی کفش در این شهر ساخته خواهد شد که در کشور نمونه نخواهد داشت.

خبرگزاری دانا

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه ابلاغی کشت گوجه درسال جاری 5 هزار هکتار می‌باشد، گفت: طبق برنامه ابلاغی و الگوی کشت، این سطح از استان زیر کشت گوجه رفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در نشست هم‌اندیشی «سامانه خرید از کتابفروشی» با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت: با راه‌اندازی «سامانه خرید از کتابفروشی» فرآیند رساندن کتاب به شهرهای فاقد کتاب‌فروشی تسهیل می‌شود و موجودی کتاب‌فروشی‌ها در اختیار همه مردم در سراسر کشور قرار می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی رمضانی (مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران) در نشست هم‌اندیشی «سامانه خرید از کتابفروشی» با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت: با راه‌اندازی «سامانه خرید از کتابفروشی» فرآیند رساندن کتاب به شهرهای فاقد کتابفروشی تسهیل می‌شود و موجودی کتابفروشی‌ها در اختیار همه مردم در سراسر کشور قرار می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست هم‌اندیشی «سامانه خرید از کتابفروشی» با حضور علی رمضانی (مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران)، مهدی رمضانی چابک (مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، آزاده نظربلند (معاون کتاب و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران)، حسین صفری (معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران) و مدیران و معاونان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی...

خبرگزاری مهر

بر اساس اعلام مرکز آمار ایران بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استانهای آذربایجان غربی، اردبیل و کرمان (60.3 درصد) و کمترین آن مربوط به استان خوزستان (45.8 درصد) است.

وب‌گاه عصر ایران

بازیان با اشاره به سرمایه گذاری در مجموعه نخ تایر صبا گفت: این مجموعه به زودی در بازار سرمایه عرضه خواهد شد تا مردم عزیز بتوانند از سهام آن بهره مند شوند.