دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

فرماندار طارم با بیان اینکه شهر آببر با مشکل تامین آب شرب مواجه است، گفت: پیگیر هستیم تا سد معیشتی بر روی رودخانه آببر احداث شده و آب پایدار به این شهر تامین شود.

خبرگزاری دانا

مدیر‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با رد وجود هر گونه حشره در آرد توزیع شده در نانوایی‌ها، گفت: کلیپ منتشر شده از وجود حشره در آرد زنجان، در فضای مجازی شایعه‌سازی و شیطنت در فضای مجازی است.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه شهرک صنعتی اشراق به دلیل اینکه فاصله کمی با شهر زنجان دارد نمی تواند صنایع آلاینده در آن مستقر شود، گفت: صنایع پاک در این شهرک استقرار می‌یابند.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: 57 روستای بالای 20 خانوار استان زنجان تاکنون اقدامی برای گازرسانی نداشته‌اند که بعد از مرحله طراحی برای دریافت مجوز و اخذ اعتبار در سال‌های پیشرد گازرسانی خواهند شد.

خبرگزاری دانا

رئیس اتحادیه صادر کنندگان استان زنجان با بیان اینکه کارت بازرگانی صادر کنندگان زنجان باطل نشده است گفت: صادرکنندگان تا سال 1400 تا پایان شهریور ماه امسال فرصت دارند نسبت به رفع تعهدات ارزی خود اقدام کنند بنابراین پایان شهریور آخرین فرصت خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در اقدامی تحولی و در راستای اجرایی سازی منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار دولت مردمی، تهیه و تولید مقوای کتاب‌های درسی را به یک شرکت داخلی سپرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - منور رمضانی ملقب به «ننه حسن» نقاش خودآموخته در 85 سالگی دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

در هفته چهارم مردادماه روند هفتگی موارد سرپایی مبتلا به کرونا کاهشی بوده، اما تعداد بیماران بستری با تست مثبت کرونا در 11 استان کشور افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

در هفته چهارم مردادماه روند هفتگی موارد سرپایی مبتلا به کرونا کاهشی بوده، اما تعداد بیماران بستری با تست مثبت کرونا در 11 استان کشور افزایش یافته است.

خبرگزاری دانا

مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان جزء محروم ترین استان‌ها در سرانه مطالعه محسوب می شود، گفت: ضعیف جدی در این زمینه وجود دارد و از نظر زیرساخت کتابخانه‌ای استان زنجان در بین استان‌ها در رتبه 10 تا 15 قرار دارد.

خبرگزاری دانا

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان با اشاره به آغاز به کار طرح "نفس" در زنجان، گفت: در این طرح با همکاری پزشکان متخصص زنان و ماما، مادران باردار که قصد سقط جنین سالم دارند شناسایی می‌شوند تا مانع از سقط فرزندان سالم شوند.

خبرگزاری دانا

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گفت: استان زنجان در بخش دام سبک بیش از 7 هزار راس دام مازاد دارد اما فعلا صادرات این تعداد دام از استان قطعی نشده است.

خبرگزاری مهر

«افزایش ظرفیت پزشکی» به یکی از عجیب ترین معادله های ظرفیت در کنکور 1401 بدل شده ظرفیتی که با افزایش پذیرش در دانشگاه آزاد، ظرفیت اسمی شورای عالی انقلاب فرهنگی و تعهد بومی به سرانجام رسید.

خبرگزاری دانا

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری زنجان از لحاظ زیر‌ساختی آخرین استان کشور است، گفت: از لحاظ بودجه نیز استان زنجان در رتبه آخر بین تمام استان‌های کشور قرار دارد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه 14 پروژه عمرانی بنیاد مسکن استان با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال در هفته دولت فتتاح خواهد شد، گفت: 7 پروژه عمران روستایی و 7 پروژه در حوزه مقاوم‌سازی مسکن روستایی افتتاح می گردد.