دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه گسترش

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه روزانه حدود 82 میلیارد تومان خرید نان توسط مردم انجام می‌شود، گفت: به این ترتیب به‌طور متوسط حدود هزار تومان مبلغ سرانه خرید نان هر ایرانی در روز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مشاور وزیر اقتصاد گفت: در مرحله دوم اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، ترمیم جبران 15 درصدی هزینه‌های نانوایان و تخصیص سهمیه بر مبنای عملکرد اجرایی می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: گوسفند افشاری یکی از نژادهای سنگین وزن گوسفندی و از منابع مهم ژنتیکی دام سبک ایران می‌باشد که از پتانسیل مناسبی برای تولید گوشت برخوردار است و نقش مهمی را در تامین گوشت قرمز کشور ایفا می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد جلال، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور در برنامه «میز اقتصاد» درباره عملکرد اجرای مرحله اول طرح هوشمند سازی یارانه نان و جزئیات ورود به مرحله دوم این طرح توضیحاتی ارائه کرد. وی با اشاره به گذشت بیش از 90 روز از شروع اجرای طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان گفت: بیش از 70 میلیون کارت بانکی یکتا در این 90 روز خرید نان را از بستر کارتخوان‌های...

خبرگزاری دانا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی 4 شهرستان استان زنجان گفت: درصد واکسیناسیون مردم در نوبت چهارم فاجعه بوده و تنها 2.3 درصد از مردم واکسن دوز چهارم کرونا را دریافت کرده‌اند.

وب‌گاه گسترش

مشاور وزیر اقتصاد گفت: در مرحله دوم اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، ترمیم جبران 15 درصدی هزینه‌های نانوایان و تخصیص سهمیه بر مبنای عملکرد اجرایی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به اهمیت موضوع از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دهند.

خبرگزاری تسنیم

مشاور وزیر اقتصاد گفت: در مرحله دوم اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، ترمیم جبران 15 درصدی هزینه‌های نانوایان و تخصیص سهمیه بر مبنای عملکرد اجرایی می‌شود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانا

آموزش و پروش با مشکلات زیادی در حوزه نیروی انسانی مواجه است و آموزش و پرورش برای رفع این مشکل روش های مختلفی را در دستور کار قرار داده است که یکی از روش های حل این مشکل بکارگیری 50 هزار بازنشسته در سطح کشور است.

خبرگزاری دانا

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه تا حال حاضر اشتغال پایدار 23 هزار نفر در شهرک‌ها و ناحیه صنعتی ایجاد شود، گفت: طبق برنامه‌ها در آینده نزدیک حدود 120 واحد صنعتی خرد که طراحی شده به سرمایه‌گذاران واگذار خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به هزینه زیاد خدمات دندانپزشکی در سطح کشور عده‌ای فرصت طلب و سود جو به صورت شبانه اقدام به انداختن یک پاکت نامه به داخل منازل شهروندان کرده که داخل پاکت اعلام شده که صدور کارت و دفترچه دندانپزشکی رایگان بوده و به این بهانه از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس آگاهی زنجان از کلاهبرداری با ترفند جدید صدور کارت و دفترچه دندانپزشکی رایگان توسط عده‌ای فرصت طلب در سطح استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پلیس فتا فراجا از کشف کلاهبرداری 9 هزار و 230 میلیارد تومانی خبر داد و گفت: در این خصوص 6 نفر که به متهم اصلی در امر خرید و فروش املاک کمک می‌کردند دستگیر و روانه زندان شدند.

وب‌گاه عصر ایران

علیرغم گزارش موجود از قاچاق مواد مخدر از سوی این فرد، ماموران در بازرسی از متهم و خودروی وی هیچ گونه موادمخدری را کشف نکردند.