دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حشمت اله ملکی با اشاره به جزئیات این خبر افزود: در پی رصد و اطلاع از حمل و جابه جایی مواد مخدر توسط فردی به هویت معلوم از قاچاقچیان حرفه‌ای، موضوع در دستور کار عوامل انتظامی پلیس راه آهن شمال غرب قرار گرفت. وی افزود: با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان و پیگیری‌های لازم، متهم با یک دستگاه خودروی تیبا در عوارضی...

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با بیان اینکه گرفتن زمین یک از دستگاه‌ها کار خیلی سختی است، / فت: به دنبال اضافه کردن زمین به شهر هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا گفت: قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر از حمل بیش از 2 کیلوگرم تریاک به روش بلع و انباری بازماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده پلیس راه آهن فراجا از دستگیری فردی که اقدام به بلع 290 بسته تریاک کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا گفت: قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر از حمل بیش از 2 کیلوگرم تریاک به روش بلع و انباری بازماند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس فتا فراجا از کشف کلاهبرداری 9 هزار و 230 میلیارد تومانی خبر داد و گفت: در این خصوص 6 نفر که به متهم اصلی در امر خرید و فروش املاک کمک می‌کردند، دستگیر و روانه زندان شدند.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس فتا فراجا از کشف کلاهبرداری 9 هزار و 230 میلیارد تومانی خبر داد و گفت: در این خصوص 6 نفر که به متهم اصلی در امر خرید و فروش املاک کمک می‌کردند دستگیر و روانه زندان شدند.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس سایبری کشور اظهارداشت: در بررسی فنی کیف پول مورد ادعا، توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد ارز‌های نمایش داده شده در داخل کیف پول صوری، حباب و فاقد ارزش بوده و قابلیت تبدیل شدن به ارز‌های دیگری را نداشته و فقط امکان جابه جایی داخلی بین کیف پول‌های همان اپلیکیشن وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس فتا فراجا از کشف کلاهبرداری 9هزار میلیارد تومانی و دستگیری متهمان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس فتا فراجا از کشف کلاهبرداری 9 هزار و 230 میلیارد تومانی خبر داد و گفت: در این خصوص 6 نفر که به متهم اصلی در امر خرید و فروش املاک کمک می کردند نیز دستگیر و روانه زندان شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس فتا فراجا از کشف کلاهبرداری 9هزار میلیارد تومانی و دستگیری متهمان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس فتا فراجا از کشف کلاهبرداری 9 هزار و 230 میلیارد تومانی خبر داد و گفت: در این خصوص 6 نفر که به متهم اصلی در امر خرید و فروش املاک کمک می‌کردند دستگیر و روانه زندان شدند.

خبرگزاری مهر

دانشگاه های دولتی که از طریق کنکور سراسری سال 1401 دانشجو می پذیرند شرایط خود را برای اختصاص خوابگاه دانشجویی اعلام کرده اند و از این میان 32 دانشگاه اعلام کردند تعهدی برای خوابگاه ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیش از این مجوز نانوایی تا 5 میلیارد تومان بود که این موضوع هزینه تولید نان را افزایش می‌داد. سود پخت نان پاسخ این هزینه‌ها را نمی‌داد. اما صدور مجوزهای جدید در حوزه نانوایی‌ها تسهیل خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مشاور وزیر اقتصاد با اشاره به جزئیات همکاری 4 وزارتخانه در طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد (مهیا) گفت: مجوز نانوایی در تهران تا 5میلیارد تومان معامله می‌شد.