دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار رمضان شریف گفت: دشمن نفوذی به مفهومی که نظامیان از آن داریم، در اطلاعات و مجموعه سپاه ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

سردار رمضان شریف: فضای بحث صیانت سیاسی است. جمهوری اسلامی از چی می ترسد که بخواهد اینترنت را محدود کند؟

خبرگزاری تسنیم

کانون وکلای دادگستری زنجان در اعتراض به اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها، ارائه خدمات حقوقی رایگان به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی زنجان را تعلیق کرد!

وب‌گاه فرارو

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: بیشترین گرایش مصرف موادمخدر، گل در بین جوانان است، افزود: با توجه به تبلیغات نادرست در زمینه موادمخدر گل در فضای مجازی مبنی بر اینکه مخدر گل اعتیادآور نیست، جوانان ناآگاهانه از آن استفاده می‌کنند.

خبرگزاری مهر

شماره مردادماه مجله سروش کودکان با محوریت مطالبی درباره محرم و سبک زندگی اصحاب امام حسین (ع) به همراه مطالب آموزشی و سرگرمی منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: جوانان فریب تبلیغات نادرست در رابطه با مخدر گل را نخورند.

وب‌گاه الف

با وجود عدم پاسخگویی دبیر فدراسیون جودو به سوال ایسنا درباره دلایل سفر دو رییس هیات جودو به بازی های کشورهای اسلامی، این فدراسیون با ارسال پاسخی اعلام کرد سفر این 2 فرد به ترکیه ارتباطی با فدراسیون نداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود عدم پاسخگویی دبیر فدراسیون جودو به سوالی درباره دلایل سفر دو رییس هیات جودو به بازی های کشورهای اسلامی، این فدراسیون با ارسال پاسخی اعلام کرد سفر این 2 فرد به ترکیه ارتباطی با فدراسیون نداشته است.

خبرگزاری تسنیم

اقدامات و فعالیت‌های مهم و شاخص وزارت اقتصاد و امور دارایی در پایان یک سالگی دولت سیزدهم زیر ذره‌بین قرار گرفته است.

خبرگزاری دانا

در حال حاضر تعداد ثبت نام کنندگان برای زیارت اربعین در استان زنجان به 20 هزار نفر رسیده است، با این حال بخاطر محدودیت کرونایی سال‌های گذشته و با توجه به علاقه و استقبال گسترده مردم حسینی زنجان پیش بینی می‌شود در هفته‌های پیش رو و قرار گرفتن در آستانه اعزام آمار متقاضیان روند صعودی به خود گیرد.

خبرگزاری دانا

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: شهرک صنعتی صائین قلعه در حال آماده‌سازی برای واگذاری به متقاضیان می‌باشد و بدون احراز اهلیت فنی و اقتصادی متقاضیان هیچ زمینی به احدی واگذار نخواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

انتخاباتی هیأت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران مرکز 28 مردادماه سال جاری از ساعت 9 صبح تا 16 عصر برگزار می شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

نان گران می‌شود؟ مرحله دوم طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام مشاور وزیر اقتصاد، مرحله دوم طرح هوشمندسازی یارانه نان ابتدا در چند استان به صورت آزمایشی انجام می‌شود و بعد از رفع ایرادها و شناسایی شرایط و آمادگی سایر استان‌ها به صورت سراسری اجرا می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور وزیر اقتصاد با اشاره به جزئیات همکاری 4 وزارتخانه در طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد (مهیا) گفت: مجوز نانوایی در تهران تا 5میلیارد تومان معامله می‌شد.