دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه 9 مرداد برگزار شد و تعدادی از نمایندگان به بیان نطق‌های خود پرداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاربران واتساپ توصیه‌های پلیس فتا را جدی گرفته و ضمن حفظ محرمانگی رمز‌های بانکی، بدون آگاهی بر روی لینک‌هایی که از طریق پیامک یا شبکه اجتماعی ارسال می‌شود، کلیک نکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون صنایع عمومی وزیر صمت از کاهش 10 تا 25 درصدی قیمت روغن در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به اهمیت وجود نقشه راه در بخش صنعت و سرمایه‌گذاری‌های در این حوزه اشاره کرد و گفت: تهیه یک سند بالادستی برای توسعه صنعتی کشور، اولین اقدام مهم در این کمیسیون است.

وب‌گاه عصر ایران

تقویم رسمی کشور مستخرج مرکز تقویم وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، و کارشناسان رؤیت هلال، پیش‌بینی کرده‌اند هلال ماه محرم در غروب روزجمعه در کشور قابل رؤیت است.

خبرگزاری تسنیم

مسابقات قهرمانی کشور کاتا جوجیتسو با قهرمانی استان زنجان به پایان رسید.

خبرگزاری دانا

معاون صنایع عمومی وزارت صمت با بیان اینکه از امروز شاهد کاهش 10 تا 25 درصدی قیمت روغن در سطح کشور خواهیم بود گفت: این موضوع تاثیر خود را در کاهش قیمت سایر فراورده‌های وابسته نیز خواهد داشت.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تسهیلات نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی در روستاها، سرانجام به دستور رئیس جمهور و با مساعدت سازمان برنامه و بودجه افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه از امروز شاهد کاهش 10 تا 25 درصدی قیمت روغن در سطح کشور خواهیم بود گفت: این موضوع تاثیر خود را در کاهش قیمت سایر فراورده‌های وابسته نیز خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

روز پایانی رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور رده‌های سنی پایه پسران و دختران برگزار شد و نفرات برتر آن معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

زنجان - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: زنجان خاستگاه نان بربری و از اولین شهرهای ایران بوده که این نان پر طرفدار در آن تولید شده است.

خبرگزاری مهر

به گفته سازمان هواشناسی بارش‌های سیل‌آسا تا روز دوشنبه در تمامی کشور ادامه دارد و بی‌توجهی شهروندان به این هشدارها منجر به وقوع خسارات بسیار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مهدی بخشی‌مقدم می‌گوید: آدم‌هایی هستند که انسانیت را زنده نگه داشته‌اند و برای رقم زدن اتفاقات خوب تلاش می‌کنند. در مستند "همسایه‌های خوب" سراغ آنان رفته‌ایم.

وب‌گاه عصر ایران

بسیاری از صنعت‌گران رشته مسگری در استان زنجان از شاگردان این هنرمند فقید بودند.