دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی زنجان با بیان اینکه عرضه بنزین 3 هزار تومانی با کارت ازاد سبب قطع دست سودجویان خواهد شد گفت: متاسفانه مصرف بنزین در استان زنجان بالا رفته است اما از ارائه آمار میزان مصرف معذوریم.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - ایمن سازی و توسعه فضاهای آموزشی از مهمترین وظایف وزارت آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی کشور است که در این راه همواره خیرین نیز به کمک دولتمردان آمده اند تا فرایند تعلیم و تربیت آینده سازان کشور به نحو شایسته انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر شرکت شهرکهای کشاورزی استان زنجان گفت: نخستین زنجیره عرضه آبزیان کشور به منظور حمایت جدیدتر از تولید انواع ماهیان سردآبی و گرم آبی و توسعه صادرات در این استان به زودی راه اندازی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز فضای مجازی را طوری بار آورده‌اند که کسی جرأت نکند در آن از دستاوردهای انقلاب اسلامی بگوید و دفاع کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز فضای مجازی را طوری بارآورده اند که کسی جرأت نکند در آن از دستاوردهای انقلاب اسلامی بگوید و دفاع کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار شریف گفت: امروز اگر به روستاهای خوش آب و هوای کشور بروید، آدم حیرت می کند که چه ساختمان هایی ساختند، اگر این رفاه نیست پس چیست؟

خبرگزاری دانا

سردار رمضان شریف با تاکید بر اهمیت قدرت رسانه در دنیای امروز گفت: دشمن در فضای مجازی با تصویرسازی غلط و کاذب، سعی در غلط نگاشتن تصویر واقعی دارد که باید در مواجهه با این ترفند هوشمندانه عمل کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردرا شریف گفت: در روزهای شهادت امام حسین (ع) به یک سردار ولایی که بیش از 40 سال سابقه مجاهدت و رزمندگی در خط مقدم اسلام دارد، توهین شد و فکر می‌کنند با این جسارت می‌توانند خودشان را بزرگ کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: امروز اگر به روستاهای خوش آب و هوای کشور بروید، آدم حیرت می کند که چه ساختمان هایی ساختند، اگر این رفاه نیست پس چیست؟ مشکلاتی هم در زمینه توزیع، بی عدالتی و نا عدالتی داریم و کسی منکر این نیست که با آرمان هایی که امام (ره) و رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند، فاصله داریم؛ ولی ایران، کشور ثروتمند و قدرتمندی است و آنقدر هم ما ملت آشفته و گرفتاری نیستیم که رسانه های بیگانه تصویرسازی...

خبرگزاری تسنیم

رییس مرکز وکلای قوه قضائیه به هیئت مدیره‌های استانی این مرکز در سراسر کشور مأموریت داد تا تا بیش از پیش به ارائه خدمات به افراد تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بپردازند.

وب‌گاه الف

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز فضای مجازی را طوری بارآورده اند که کسی جرأت نکند در آن از دستاوردهای انقلاب اسلامی بگوید و دفاع کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار رمضان شریف گفت: اسراییلی اگر می توانستند ضربه ای به فعالیت هسته ای ایران بزنند، رجز نمی خواندند، اگر اقدامی نمی کنند ناشی از قدرت جمهوری اسلامی و قدرت مقابله به مثل ملت ماست.

وب‌گاه تابناک

سردار رمضان شریف: تصویری که رسانه هایی مثل ایران اینترنشنال و بی بی سی و صدای آمریکا از ما می سازد، تصویر تحقیر کننده ای است.