دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور وزیر اقتصاد با اشاره به جزئیات همکاری 4 وزارتخانه در طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد (مهیا) گفت: مجوز نانوایی در تهران تا 5میلیارد تومان معامله می‌شد.

وب‌گاه تابناک

دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در سفری یک روزه به استان زنجان در محل استانداری با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: با مشارکت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای، خوشه چاقو و سایر دستگاه‌های اجرایی استان، اولین دوره مسابقات آزاد کشوری در رشته چاقوسازی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه الف

مراسم تعزیه‌خوانی در تکیه حسینی ارمغانخانه زنجان قدمتی 400 ساله دارد، که در سال 89 به ثبت معنوی کشور رسیده است، این مراسم باشکوه و بی بدیل در روزهای محرم با حضور خیل عاشقان از شهرهای مختلف کشور برگزار می شود و بنا بر گفته مسوولان بیش از 100 هزار بازدید کننده دارد.

وب‌گاه تابناک

امروز یکشنبه 16 مردادماه در ایران اسلامی روز تاسوعای حسینی است و در جای‌جای کشورمان از صبح امروز مجالس عزاداری در عزای علمدار دشت کربلا برپا شد.

وب‌گاه تابناک

بررسی‌های آمارها نشان می‌دهد که 9 استان از بین سایر استان‌های کشور در بهار امسال دارای بیشترین اشتغال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

امروز یکشنبه 16 مردادماه در ایران اسلامی روز تاسوعای حسینی است و در جای‌جای کشورمان از صبح امروز مجالس عزاداری در عزای علمدار دشت کربلا برپا شد.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران و اعضای جوانان هلال احمر در قالب 18 تیم برای عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در شهر زنجان خدمات امدادی و بشردوستانه ارائه می دهند.

خبرگزاری دانا

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زنجان گفت: علی اصغر شالبافیان به همراه کارشناسان معاونت گردشگری همراه با گردشگران قطار گردشگری به زنجان رسید.

خبرگزاری دانا

مدیر‌کل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه کشتارگاه‌ها از هم اکنون تا 12 محرم آمادگی پذیرش ذبح دام‌های قربانی مخصوصا ذبح نیابتی را دارند گفت: تعداد 25 اکیپ ثابت و سیار متشکل از 33 نفر بازرس بهداشتی و شرعی بر روند ذبح و بازرسی بهداشتی نظارت خواهند داشت.

خبرگزاری دانا

اینجا زنجان دیار عاشقان و دلدادگان امام حسین (ع) است، و مردم این شهر امروز لحظه شماری می‌کنند تا عزاداری سرور و سالار شهیدان را در اوج شکوه و عظمت برگزار کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی‌های آمارها نشان می‌دهد که 9 استان از بین سایر استان‌های کشور در بهار امسال دارای بیشترین اشتغال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

12 مرداد 1400 سالروز تنفیذ حکم ریاست جمهوری رئیسی از سوی رهبر معظم انقلاب است که به نوعی روز آغاز فعالیت رسمی رئیس جمهور محسوب می‌شود.