دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زائران حج تمتع استان زنجان با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به مدینه منوره اعزام می‌شوند.

خبرگزاری دانا

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت ارتباطات عملکرد مثبتی را در شهر مشهد دارد و استان زنجان نیز از این پارک الگو برداری خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه 7 میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره 18 به این اداره کل اختصاص یافته است گفت: محدودیتی برای ارائه تسهیلات به فعالان صنایع دستی استان زنجان وجود ندارد.

خبرگزاری دانا

شهرداری زنجان کفسازی بازار زنجان را آغاز کرده و به مرور انجام می‌دهد اما شهرداری از عدم مشارکت و همکاری میراث فرهنگی در این زمینه گلایه‌مند است که میراث فرهنگی نیز کمبود اعتبار را دلیل این کار عنوان می‌کند.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت کوهنوردی زنجان با بیان اینکه 15 باشگاه رسمی کوهنوردی در استان زنجان فعالیت می‌کند، گفت: 65 گروه کوهنوردی غیرمجاز در استان زنجان فعالیت می‌کند.

خبرگزاری دانا

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: روز گذشته یک واحد مستقر در شهرک صنعتی زنجان که اقدام به تولید سموم تقلبی می‌کرد کشف و توسط عوامل قضائی پلمپ شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: فرآیند بازفروش نان به شرط ثبت هویت در سامانه مربوطه، مانند قبل انجام خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: فرآیند بازفروش نان به شرط ثبت هویت در سامانه مربوطه، مانند قبل انجام خواهد شد.

خبرگزاری مهر

جشن کرامت به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا (ع) با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک، پیشکسوتان و خانواده تکواندو به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جشن کرامت به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا (ع) با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک، پیشکسوتان و خانواده تکواندو به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار شد.

خبرگزاری دانا

مدیر‌عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ورودی آب سد‌های استان زنجان به طور میانگین 45 درصد منفی است، گفت: میزان بارندگی‌ها نیز نسبت به متوسط دوره بلند مدت آماری 28.5 کاهش دارد.

خبرگزاری دانا

کشت زیرنایلونی، یکی از روش‌های تولید محصولات کشاورزی است که در کنار مزایای متعدد معایبی هم دارد که اگر نایلون‌ها بعد از برداشت محصول از طبیعت جدا نشوند به محیط زیست و خاک آسیب می‌زند و زندگی موجودات زنده را تهدید می‌کند.

خبرگزاری دانا

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: صادرات فلفل تولیدی در گلخانه‌های استان زنجان از طریق گلخانه‌داران استان اصفهان و همدان به روسیه انجام می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: شبهاتی که در برخی از رسانه‌های استان مبنی بر دخالت نمایندگان استان زنجان در انتخاب عوامل اجرایی حج تمتع سال جاری وجود دارد، بی اساس است.