دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

فرایند انتخابی تیم رده های پایه دختران و پسران جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا 2022 اعلام شد.

خبرگزاری دانا

روستای جوجرگان شهرستان طارم این روز‌ها با مشکل جدی آب شرب مواجه است و مردم آب گل‌آلود می‌نوشند.

خبرگزاری دانا

مدتی است که آب‌های زیرسطحی از منازل جنوب شهر زنجان بالا آمده و شهروندان را دچار مشکل می‌کند و این در حالی است که شهرداری اعلام کرده شرکت آب منطقه‌ای، متولی این آب‌ها است و آب منطقه‌ای نیز پمپاژ را راهکار کوتاه‌مدت برای این معضل بیان می‌کند.

خبرگزاری دانا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: نمونه‌برداری از دانشجویان مسموم و همچنین مواد غذایی دانشگاه علوم پایه زنجان صورت گرفته که نتایج آن برای مشخص شدن علت مسمومین تا 72 ساعت بعد اعلام می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری 6 سارق حرفه‌ای که با معرفی خود به عنوان مامور اینترپل اقدام به سرقت اوراق بهادار و وجوه نقد رانندگان خارجی می‌کردند، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان گفت: علت بروز مشکلات گوارشی تعدادی از دانشجویان این دانشگاه که در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته ایجاد شد، در حال بررسی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: تعدادی از دانشجویان دانشگاه زنجان طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به یک‌باره دچار مشکلات گوارشی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

تعدادی از دانشجویان این دانشگاه طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به یک‌باره دچار مشکلات گوارشی شدند که این افراد بلافاصله به درمانگاه منتقل و مراحل درمان را طی کردند و هم‌اکنون حال عمومی این افراد خوشبختانه بهبود یافته است.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه محوری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکای، ساعت 10 صبح روز 8 تیر با حضور حجت‌الاسلام زمانی (مسئول دفتر سیاسی حوزه‌های علمیه کشور) برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه طی هفته گذشته (منتهی به 27 خرداد) گفت: 204 میلیون و 254 هزار و 817 سهم و حق تقدم سهام طی مدت مذکور در بورس منطقه زنجان داد و ستد شد.

خبرگزاری دانا

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان استان گفت: این استان به عنوان پایلوت در اجرای هوشمند‌سازی گلخانه‌های توت‌فرنگی انتخاب شده است و در این راستا اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با سازمان جهاد کشاورزی همکاری خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

در پایان دیدارهای هفته چهارم تا ششم از رقابت‌های لیگ تکواندو نوجوانان باشگاه‌های کشور دو تیم لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 15 امتیاز مکان‌های اول و دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص دادند.

وب‌گاه ورزش سه

در پایان دیدارهای هفته ششم از رقابتهای لیگ تکواندو نوجوانان باشگاههای کشور دو تیم لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 15 امتیاز مکان‌های اول و دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص دادن

خبرگزاری مهر

در پایان دیدارهای هفته ششم از رقابتهای لیگ تکواندو نوجوانان باشگاههای کشور دو تیم لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 15 امتیاز مکان‌های اول و دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص دادن

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت‌الله خاتمی گفت: سرود «سلام فرمانده» که امروز عصر در زنجان خوانده می‌شود، باعث جوشش و خروش و نیز ادای ارادت مسلمین به امام زمان (عج) شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

کارتخوان هوشمند» به نانوایی های البرز رسید