دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای امروز در استان سمنان، شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی، پدیده وزش باد شدید در کنار رشد ابرهای همرفتی و احتمال رعد و برق و بارش پراکنده پیش‌بینی می شود.

خبرگزاری دانا

رئیس هیات شطرنج استان زنجان با بیان اینکه اولین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج با عنوان جام غواصان دریادل استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: این رویداد ورزشی از هفتم تا نهم تیر به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: طرح جبران و تثبیت یادگیری از اوایل تیرماه تا پایان مردادماه برای ارتقاء یادگیری، افزایش کیفیت آموزشی مدارس و جبران افت تحصیلی دانش آموزان در ایام همه‌گیری کرونا در سطح استان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

اولین دوره مسابقات آزاد کشوری ملیله‌سازی به میزبانی استان زنجان و با حضور شرکت‌کنندگانی از 8 استان در زنجان برگزار می‌شود. این مسابقات امروز (شنبه 21 خرداد) در محل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان (کارخانه کبریت سابق) برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه نیز فردا (یک‌شنبه 22 خرداد) خواهد بود.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در راستای برداشت گندم در سطح استان زنجان 820 دستگاه کمباین فعال آماده وجود دارد که قریب به 200 کمباین مهاجر است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تعداد 15 هزار و 834 نفر در استان زنجان در شهرهای با جمعیت زیر 100 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد 4 هزار و 600 نفر نهایی شده است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه زنجان، شهر جهانی ملیله است و صنایع دستی این استان برای صادرات باید در یک بسته‌بندی فاخر باشد، گفت: 3 شرکت دانش‌بنیان فعال در این حوزه بر روی بسته‌بندی فاخر متمرکز می‌شوند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با تاکید بر اینکه هدف مسابقات کشوری ملیله‌سازی، برد و باخت نیست، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات، انتقال دانش فنی و استفاده از تکنیک‌ها و مِتُدهای جدید برای زنده نگه داشتن صنعت ملیله‌سازی است که قدمت چندین هزار ساله دارد.

خبرگزاری دانا

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در سطح استان زنجان 10 هزار نفر در رشته‌های مختلف صنایع دستی فعال هستند که از این تعداد یک هزارو 300 نفر از محل بیمه حمایتی صنایع دستی، بیمه شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسعود فراستی منتقدسینما در نشست سیر و تحول رسانه‌ای انقلاب اسلامی که به مناسبت چهلمین روز درگذشت نادر طالب زاده در شهر زنجان برگزار شد، به سوالات حاضران در مورد فیلم عنکبوت مقدس و جایزه این فیلم در جشنواره فیلم کن پاسخ داد. فراستی در بخشی از این نشست درباره‌ی واکنش‌ها به فیلم عنکبوت مقدس گفت: «یک بار گفتم اینجا هم می‌گویم؛ این اثر اصلاً فیلم نیست....

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مسعود امراللهی، مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی با حضور در برنامه «میز اقتصاد» با موضوع بررسی ابعاد مختلف اجرای طرح هوشمندسازی عرضه آرد و نان در کشور گفت: آرد را با یارانه به دست نانوایان می‌دهیم یعنی آرد با گندم 660 تومان، آرد با گندم 900 تومان و هم‌اکنون هم آرد با قیمت 12 هزار تومان به نانوایان عرضه می‌شود. وی بیان کرد: برخی...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی عرضه آرد و نان در این استان گفت: از زمان اجرای طرح تاکنون در این استان، حدود 20 درصد از قاچاق آرد جلوگیری شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی عرضه آرد و نان در این استان گفت: از زمان اجرای طرح تاکنون در این استان، حدود 20 درصد از قاچاق آرد جلوگیری شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجرای آزمایشی طرح هوشمندسازی یارانه آرد در چندین استان کشور شروع شده و دولت با هدف مدیریت مصرف نان و گندم قصد دارد که این طرح را در تمامی استان ها اجرا کند.

وب‌گاه عصر ایران

محمد جلال مشاور وزیر اقتصاد: کمتر از یک ماه است که استقرار کارتخوان‌های هوشمند شروع شده و امیدواریم با اجرای این طرح جدید، محدودیت‌های توزیع آرد برطرف شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور وزیر اقتصاد گفت: خرید اینترنتی نان ادامه خواهد داشت و تراکنش‌های مربوط به آن با بستری اینترنتی مشخص خواهد بود.