دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز قوه قضاییه در مسیری است که می توان گفت چهره قوه قضاییه طراز حکومت اسلامی را از خود نشان می دهد، گفت: اهتمام به گسترش عدالت یکی از هفت مطالبه رهبری از قوه قضائیه است.

وب‌گاه عصر ایران

مهرداد ستاره: افراد فقط در بخش سقط جنین، می توانند بدون نامه و به منظور جلوگیری از فرصت سوزی، به پزشکی قانونی مراجعه و درخواست خود اعلام کنند.

خبرگزاری دانا

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: وزارت 40 روز برای رسیدگی به پرونده‌های قاچاق زمان تعیین کرده اما در استان زنجان و اداره کل تعزیرات حکومتی در مدت زمان 23 روز به پرونده‌ها رسیدگی می شود.

خبرگزاری دانا

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: در سطح استان زنجان در طول سال گذشته 200 پرونده مجوز سقط جنین از پزشکی قانونی صادر شده است.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: زمینی به مساحت 5 هکتار در شهرک صنعتی شماره یک (اشراق) زنجان خلع ید شده که جهت بهره‌برداری در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار می‌گیرد.

خبرگزاری دانا

عامل انسانی حتی به‌صورت غیرعمدی، یکی از مهمترین و اصلی‌ترین دلایل آتش‌سوزی مراتع است لذا با توجه اینکه در فصلی قرار داریم که احتمال آتش‌سوزی مراتع بسیار بالاست باید مراقب رفتارهای خودمان در برابر طبیعت و محیط زیست باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جزئیات تعطیلی دستگاه‌های اجرایی در برخی از شهرستان‌های استان زنجان اعلام شد.

خبرگزاری دانا

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه طرح نفس به تازگی با همت بسیج جامعه پزشکی در زنجان راه‌اندازی شده است، گفت: در این طرح با همکاری پزشکان متخصص زنان و ماما، مادران باردار که قصد سقط جنین دارند شناسایی می‌شوند تا فرزندان خود را حفظ کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی استان زنجان گفت: سند تحول آموزش و پرورش با مدارس فعلی پیاده شدنی نیست و ایجاد تحول، تغییر نگاه به مدرسه را می‌طلبد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در نشست یوسف بهتری، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی و هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، طرفین طبق تفاهم‌نامه درخصوص فعال کردن رشته‌های ورزشی زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در دانشگاه‌های سراسر کشور و همچنین در مورد اعزام دانشجویان این رشته‌ها به مسابقات آسیایی و جهانی دانشجویان بحث و گفتگو کردند. گفتنی است، در...

وب‌گاه 55 آنلاین

جانشین پلیس راه استان زنجان از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور ترانزیت زنجان - تبریز خبر داد و گفت: 13 مصدوم ماحصل خواب‌آلودگی راننده مینی‌بوس بود.

خبرگزاری دانا

31 خرداد سال 69 زلزله 7.4 ریشتری در رودبار با بیش از 35 هزار کشته و 60 هزار زخمی با گذشت 32 سال هنوز برای بازماندگان آن یادآور تلخ‌ترین صحنه‌ها و لحظه هاست لحظاتی که خانه‌های ویران شده، صدای ناله و شیون زنان، مردان و کودکان صحنه تلخی را در برابر چشمان افرادی که برای کمک وارد منطقه شده بودند به نمایش گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: شرکت آریو تجارت سهیل از فرآیند واردات حذف و تامین و ارسال نهاده‌ها از هفته گذشته به شرکت پشتیبانی امور دام کشور منتقل شد تا واردات با حجم بالا از بنادر جنوب کشور و با سرعت بیشتر انتقال یابد.

وب‌گاه گسترش

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در اجرای طرح هوشمندسازی نان، 9 هزار دستگاه کارتخوان جدید در اختیار نانوایی های دولتی تهران قرار گرفته است و هیچ محدودیتی در عرضه تعداد نان وجود ندارد.

خبرگزاری دانا

معاون بهبود تولیدات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: میزان جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان زنجان با کاهش 11 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه است اما در تولید کمبودی وجود ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

یارانه مابه‌التفاوت قیمت را می‌خواهند به نانوا بدهند و مردم باید کارت بکشند. از کجا معلوم که چند کارت باید بکشند؟ از کجا مشخص می‌شود که مردم چقدر مصرف دارند؟ باید یارانه نان را مستقیم به حساب مردم می‌ریختند تا مردم آن را برداشت کنند.