دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه در زنجان با نوع آلودگی‌هایی که در کلانشهرها وجود دارد مواجه نیستیم، گفت: تنها مشکل آلودگی هوای زنجان ریزگردها هستند که دلیل آن نیز عامل فرامنطقه‌ای است.

خبرگزاری دانا

گنجعلی گفت: اجرای طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان در سیستان و بلوچستان تا اواسط تیرماه به صورت یکپارچه در سطح نانوایی های کل استان اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با بیان اینکه مشکلات 62 واحد تولیدی استان زنجان بررسی می‌شود گفت: مهمترین مساله، بازگشت واحدهای تعطیل به چرخه تولید به شکل‌های مختلف است و نهضتی در این زمینه در سطح کشور راه افتاده و اخیراً نیز چند بنگاه اقتصادی توسط معاون اول رئیس‌جمهوری افتتاح شد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه بیشترین برنامه‌ریزی‌ها برای تعدیل برق واحدهای تولیدی در پیک دوم (15 تیر تا 15 مرداد) است، گفت: تلاش شده تا تعطیلی و تعمیر و نگهداری واحدهای تولیدی، بیشتر در پیک دوم اتفاق بیفتد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان تامین اجتماعی به عنوان نهاد بیمه‌گر اصلی کشور، در دولت سیزدهم با تکمیل برخی طرح‌ها نظیر پروژه نسخه الکترونیک و بسط بیمه‌های اجتماعی، سهولت دسترسی به خدمات عمومی را افزایش و جمعیت مغفول مانده زنان خانه‌دار و دانشجویان را هم زیر چتر حمایتی قرار داد.

وب‌گاه فرارو

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری گفت: بخش قابل توجهی از کودکان کار و خیابانی را کشور‌های اتباع افغانستانی، پاکستانی و عراقی تشکیل داده‌اند که بخش زیادی از آن‌ها اتباع افغانستانی هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری گفت: حضور طالبان در افغانستان و ایجاد ناامنی برای خانواده‌های آنان و مهاجرت آن‌ها به ایران سبب بالا رفتن آمار کودکان کار و خیابانی در کشور ایران شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهداشت و درمان میدان عمل دولت سیزدهم برای نجات جان مردم از بزرگترین معضل جامعه یعنی ویروس تاجدار کرونا بود، یکسالی که گذشت دولت مردمی در اقدامی بسیار فوری مهار کرونا را رقم زد، واردات واکسن را چنان افزایش داد که تزریق آن از 23 میلیون دُز در دولت گذشته به 150 میلیون رسیده است.

خبرگزاری دانا

ابراهیمی گفت: هزار کارتخوان هوشمند در نانوایی های لرستان نصب شد.

خبرگزاری تسنیم

گروه استان‌ها - معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری گفت: حضور طالبان در افغانستان و ایجاد ناامنی برای خانواده‌های آنان و مهاجرت آن‌ها به ایران سبب بالا رفتن آمار کودکان کار و خیابانی در کشور ایران شده است.

خبرگزاری دانا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه افتخار ما این است که نظام حاکمیتی‌مان تحت آموزه‌های دین مبین اسلام است، افزود: برای اینکه بتوانیم حقوق مساوی و لازم برای کودکان تامین کنیم باید هم‌افزایی داشته باشیم.

خبرگزاری دانا

در جلسه حقوق کودک موضوعاتی از قبیل بازگشت 90 درصد از دانش‌آموزان محروم از تحصیل به چرخه آموزش و همچنین اینکه در قوانین موضوعی و کنوانسیون حمایت از حقوق کودکان تاکید بر رسیدگی افتراقی به جرایم افراد زیر 18 سال کرده و مجازات افراد زیر 18 سال، شلاق و زندان ندارد، مطرح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وی با تاکید براینکه فروش کیلویی نان بُعد نظارتی دارد، ادامه داد: نانوا به ازای هر یک نان، آرد تحویل می‌گیرد و باید به طور دقیق مشخص شود در هر نان چه مقدار آرد مصرف شده است.

خبرگزاری دانا

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری و دبیر مرجع کنوانسیون حقوق کودک با بیان اینکه بعد از ورود طالبان به افغانستان، موجی از انسان‌های بیچاره که تمام زندگی خود را رها کرده بودند وارد کشورمان شدند، گفت: به همین دلیل، بخش قابل توجهی از کودکان کار و خیابانی کشورمان را اتباع افغانستان، پاکستان و عراق تشکیل می‌دهند که بخش زیادی از آن‌ها افغانی هستند.

خبرگزاری دانا

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری و دبیر مرجع کنوانسیون حقوق کودک با بیان اینکه کودکان، سرمایه‌های انسانی جامعه و نیروی محرکه توسعه انسانی پایدار هستند، گفت: این مرجع، وظیفه سیاستگذاری، پایش و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های مسئول را دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زائران حج تمتع استان زنجان با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به مدینه منوره اعزام می‌شوند.