دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور گفت: اکنون بیش از 210 پهنه در کشور شناسایی شده است که دچار فرونشست است که بیشترین آن در استان کرمان است.

خبرگزاری دانا

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره با اشاره به یک مزار ساماندهی نشده در شهرستان خرمدره، گفت: تنها مزار ساماندهی نشده این شهرستان هم‌زمان با روز شهادت این شهید معظم در 14 خرداد آغاز شد.

خبرگزاری دانا

یاسر پور ابراهیمی نماینده بانک سپه در اجرای طرح هوشمندی سازی یارانه نان و آرد گفت: برای اجرای این طرح قرار است در سراسر کشور 80 هزار دستگاه پوز در نانوایی ها استفاده شود که در استان کرمان نیز از این تعداد 2 هزار و 700 دستگاه پوز در سهمیه دیده شده بود که طبق آخرین آماری که از سازمان غله گرفته شده است 400 دستگاه کاهش داشته و به تعداد 2 هزار و 320 عدد رسیده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

مسعود فراستی:«عنکبوت مقدس» یک اثر مفلوک و حقیر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود فراستی، منتقد سینما درباره واکنش‌ها به فیلم «عنکبوت مقدس» گفت: این اصلا فیلم نیست که به آن جبهه می‌گیرید. این یک اثر مفلوک، حقیر بی‌همه چیز و بی وطن و غلط است.

خبرگزاری دانا

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به پروژه آب شرب روستای قازقلوی شهرستان خدابنده، گفت: 85 هزار متر خط انتقال و شبکه توزیع برای این پروژه جهت در دسترس بودن آب شرب برای روستای قازقلوی شهرستان خدابنده انجام شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از کشف 82 درصد از سرقت‌های اعلام‌شده به پلیس خبرداد و گفت: 88 درصد از سرقت‌های مهم رخ‌داده در سطح استان کشف شده است.

خبرگزاری دانا

کاهش ذخایر و منابع آبی، مخاطره جدی در حوزه آب را به دنبال دارد که استفاده بهینه و تغییر روش‌های آبیاری می‌تواند در جلوگیری از هدر رفت مایه حیات جلوگیری کند.

خبرگزاری دانا

سرپرست بهریستی استان زنجان با اشاره به اینکه توانمند سازی بانوان از اولویت‌های اصلی بهزیستی استان زنجان است گفت: هدف ما در اداره کل بهزیستی ارائه خدمات کیفی به بانوان است تا بتوانیم بانوان استان را در حوزه‌های مختلف توانمند کنیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر مخابرات و تله متری شرکت انتقال گاز ایران گفت: با تخصیص چهار هزار میلیارد ریال اعتبار طول خطوط مخابراتی فیبر نوری صنعت گاز تا سه ساله آینده 14 هزار کیلومتر افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری دانا

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری سموم تغییرات قیمتی 20 تا 30 درصدی را داشته است، گفت: از کشاورزان درخواست می‌شود سموم مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های مجاز و با فاکتور دریافت کنند.

خبرگزاری دانا

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان به عنوان سومین استان برای راه‌اندازی دفتر استانی پارک فاوا انتخاب شد، گفت: همین امر سبب شد تا پارک فاوا در حدود 5.5 میلیارد تومان در استان زنجان برای حمایت از استارتاپ‌ها و تجهیز آزمایشگاه سرمایه گذاری کند.

خبرگزاری تسنیم

معاون میراث فرهنگی استان زنجان از کشف فسیل رد پای آهو در منطقه شهرستان ماهنشان زنجان و انتقال آن به موزه تاریخ طبیعی زنجان خبر داد.

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: آنچه که رهبر انقلاب در مرقد امام خمینی (ره) بیان فرمودند این بود که امام راحل را الگو می‌دانیم و باید الگو قرار دهیم تا انقلاب اسلامی به دست حضرت صاحب‌الزمان (عج) بیفتد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس با شایعه پراکنان سرقت مسلحانه در شهر زنجان قاطعانه برخورد می‌کند.