دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری تسنیم

رئیس عدلیه در جریان اجلاس سالانه قوه قضائیه از جمعی از مدیران، مسئولان، قضات و کارمندان برگزیده دستگاه قضا تجلیل کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس عدلیه از جمعی از مدیران، مسئولان، قضات و کارمندان برگزیده قوه قضائیه تجلیل کرد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل زندان‌های استان زنجان با تاکید بر اینکه هیچکدام از زندان‌های این استان، زندانی سیاسی ندارد، گفت: بعد از نرگس محمدی که از زندان زنجان آزاد شد، زندانی سیاسی دیگری نداریم و زندانی امنیتی هم به آن تعریفی که از امنیت هست، زندانی نداریم.

خبرگزاری دانا

آمریکا در حالی ادعای دفاع از حقوق بشر را دارد که با اقدامات مختلف خود در طول تاریخ، مرتکب جنایت‌های زیادی علیه بشریت شده و هر کدام از جنایت‌هایش یک پرونده قطور و سیاه برای این کشور به شمار می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار جباری در سال 1389 از فرماندهی سپاه علی ابن ابی طالب استان قم به تهران آمد و جایگزین سردار حسین نجات در سپاه حفاظت ولی امر شد و حدود 12 سال فرماندهی این سپاه را برعهده گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار جباری در سال 1389 از فرماندهی سپاه علی ابن ابی طالب استان قم به تهران آمد و جایگزین سردار حسین نجات در سپاه حفاظت ولی امر شد و حدود 12 سال فرماندهی این سپاه را برعهده گرفت.

خبرگزاری دانا

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه این افزایش قیمت مواد مخدر می‌تواند روی افزایش جرائم در حوزه‌های مختلف تاثیر‌گذار باشد، گفت: بیش از 80 درصد سرقت‌های انجام شده در زنجان توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سردار ابراهیم جباری با 12 سال سابقه فرماندهی در سپاه حفاظت ولی امر طولانی ترین مدت فرماندهی این سپاه را بر عهده داشته است.

خبرگزاری تسنیم

سردار ابراهیم جباری با 12 سال سابقه فرماندهی در سپاه حفاظت ولی امر طولانی ترین مدت فرماندهی این سپاه را بر عهده داشته است.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سه ماهه نخست سالجاری نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان به بیش از 843 نفر در 210 حوادث جاده‌ای، کوهستان و دیگر سوانح امداد رسانی کردند.

خبرگزاری دانا

مدیر‌عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با تاکید بر اینکه باید در صادرات و واردات آب مجازی بیشتر دقت شود گفت: برنامه‌ریزی‌ها به نحوی باشد که محصولات کم‌آبر از استان صادر شود و در قبال آن محصولات پر آب‌بر دیگر وارد شود تا خروج آب به حداقل برسد.

خبرگزاری دانا

این بنای تاریخی متعلق به عارف بنام آن زمان، شیخ براق بابا از خاصان دربار سلطان محمد خدابنده در دوره ایلخانی است. همچنین باستان شناسان و محققان، این مجموعه را به سلطان چلبی منسوب نموده و تاریخ احداث بنا را سال 728 هجری قمری بیان نموده اند. این بنا با نام مقبره چلپی اوغلی به عنوان یکی از آثار ملی ایران در استان زنجان به ثبت رسیده است

خبرگزاری دانا

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: به دلیل اینکه این شهر به عنوان شهر جهانی ملیله ثبت شد کمک چشمگیر بلاعوضی به هنرمندان این صنعت انجام شد به طوری که در حدود 2 میلیارد تومان به 25 ملیله کار تسهیلات ارزان قیمت ارائه شد.

وب‌گاه تابناک

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در سه ماه اول سال جاری 2 هزار و 600 پرونده احتکار به ارزش 60 میلیارد تومان کشف شد.